Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Wednesday, 31 July 2013

GAMBAR SUSPEK PEMBUNUHAN PENGASAS BANK HUSSAIN AHMAD NAJADI DIKENALPASTI




KUALA LUMPUR - Polis telah mengenal pasti suspek utama di sebalik pembunuhan kejam pengasas bank, Hussain Ahmad Najadi.

Betul ke UAI gelarkan ABBY Ustazah Anak Lembu??? (video)



sekali lagi otazah mee segera kena belasah dengan ustaz azhar idrus.best tak ??? lain kali jangan main-main dengan hukum islam.tapi,betul ker apa yang ustaz azhar idrus cakap ni ??? atau sekadar buat lawak jerrr ??? takper lah,lihat video di bawah-SUMBER

Gadis Cantik Berjanji Akan BERBOGEL JIKA..........

Gambar diatas ialah gadis yang bakal berbogel itu dakwa beliau sendiri dalam kenyataannya di laman facebook bersabit dengan Pilihan raya kecil di kuala besut.

BUKTI MAT SABU MENYOKONG SYIAH TEGAR!!??


Ini bukan Fitnah MF tak akan bersuara kalau ianya akan menjatuhkan seseorang tanpa sebarang bukti,Video yang pembaca bakal tonton akan merungkai bahawasanya MAT SABU DAN SYIAH tidak akan berpisah jua!! saksikan sendiri tonton sampai habis!!

Tuesday, 30 July 2013

Kalau benda macam ni terjadi kat korang apa korang nak BUAT???(video)

Sharifah Sakinah Buat Hal lagi!!!! apa pulak kali ni???


Apa pulak si sharifah ni nak buat kali ni,macam-macam hal la dia ni,tak reti duduk dia sekejap ada ja masalah.

Hebatnya YAHUDI,SYIA dalam memanipulasikan ISLAM!! wajib baca!!


kalau syg diri dan umat islam bacalah ...

BACA SAMPAI HABIS, BODOHNYA KITA SELAMA INI,
BUTA BUTA/SIANG SIANG KENA TIPU....

Kebijaksanaan Yahudi Menipu Kita!...

Bijak sungguh yahudi memperdayakan kita umat Islam, mereka suruh kita minum susu lembu buatan mereka, tapi mereka minum susu kambing, mereka minum apa yang diminum oleh Nabi kita Muhammad SAW. Mengapa kita tidak ikut nabi kita, kita ikut orang yahudi tapi ternyata mereka mengikut apa yg nabi kita makan dan minum.

TERKINI!! LAGI KES BUNUH TEMBAK AHLI PERNIAGAAN!!!!




KUALA LUMPUR: Anak lelaki pengasas Kumpulan Perbankan Arab Malaysian Hussain Ahmad Najadi terkejut dengan pembunuhan bapanya di sini, Isnin.

“Saya terkejut apabila mendengar tentang kejadian bunuh itu, lebih-lebih lagi apabila ia dilakukan pada waktu siang di Kuala Lumpur,” Pascal Najadi kepada Bernama dalam satu temu bual menerusi telefon dari Eropah.

GURU PEMFITNAH ANTI KERAJAAN KANTOI BAKAL DIKENAKAN TINDAKAN!!??




MF Tahu isu berkenaan dengan sekolah yang menjadikan sebagai tandas untuk di jadikan kantin agak sudah lapuk.Tapi disini MF cuma nak memastikan supaya pemfitnah berkenanan diambil tindakan sewajarnya,ini kerana melibatkan perspeksi masyarakat kepada kerajaan dan juga pihak sekolah yang mengatakan pihak kerajaa racist terhadap sesetengah kaum.Bukan itu saja MF juga akan kongsikan pandangan dan reaksi IBU BAPA yang mengharta anak-anak mereka di sekolah tersebut,

Monday, 29 July 2013

Wanita PAS Mudah dipengaruhi SYIAH!!! wajib baca!!

Khalid ismath pendokong syiah
dikalangan mahasiswa

Penyebaran fahaman Syiah di universiti awam dan institusi pengajian tinggi swasta (IPTS) sememangnya berlaku, tetapi tiada bukti jelas dapat dibuktikan, kata Presiden Aspirasi, Mohd Shahar Abdullah.

PANAS:Ucapan kontroversi Ayahanda Tun Dr Mahathir !!Wajib baca!!



Ucapan kontroversi Ayahanda Tun Dr Mahathir yang diucap Dalam Sesi Tertutup pada 26 Julai 2013 lalu.

1 - “Kerosakan UMNO bermula dari waktu Pak Lah menjadi pemimpin UMNO, dan kemudian DS Najib gagal memperbetulkan nya malah keadaan bertambah buruk”.

Tuesday, 23 July 2013

Bertindak Sebelum Parah "Pengaruh Syiah Dalam PAS"?? wajib baca!!!

Sebelum kita bercerita panjang, mari kita sama-sama kita lihat hasil enjian carian Google apabila dimasukkan kata kunci "PAS Syiah" dan inilah antara foto-foto yang dipaparkan.
Demonstrasi PAS yang dipenuhi poster dan gambar ulama Syiah

Penyokong Man U Dipaksa Tukar Jersi Chelsea Dalam Stadium !!!




Insiden ini berlaku ketika pertemuan persahabatan antara pasukan Harimau Malaya menentang Chelsea di Stadium Shah Alam malam kelmarin.

Salah seorang yang hadir dikatakan memakai baju pasukan Manchester United (MU) dan tindakan itu menarik perhatian penyokong Chelsea yang ada.

HUH...BENAR ke Wanita Korea ni MengHINA ISLAM???



ISLAM ITU INDAH,ISLAM ITU SUCI,CUMA YANG BENAR-BENAR FAHAM TENTANG ISLAM AKAN BERKATA SEPERTI WANITA KOREA INI!!!!

Sunday, 21 July 2013

(video)Mamat ni MENTAL tapi......



Video ini dirakamkan di hospital sakit jiwa di Kelantan. Kita doakan beliau cepat sembuh dan hidup normal seperti insan lain. insyaAllah.

Mamak oh Mamak!!!apa nak jadi ni!!!

Zaman dulu-dulu kalau cerita lawak mesti best kan..lucu dia sampai memulas perut jadinya..

MF rasa baik korang layan sendiri..hahah


video

Saturday, 20 July 2013

Solute this girl!! Awesome!! MUST SEE!! (VIDEO)


WAKE UP MUSLIMS SEE THE BRAVE GIRL

' American Lady A big slap on the face of Obama and all Muslim community by american lady raising her voice on killing of innocent Muslims . How strange is this that even American citizen can fel our pain but we just suffer and bear can't feel. insult in the United States.

kecian atau ketawa??akibat kuat menongek wanita ni terima padah!!! (video)


Wanita ini mengalami sindrom aneh,agaknya kuat sangat menonggek sampai jadi macam ni,nak ketawa kecian,nak kecian nak terketawa...buat lah pilihan anda??

Wawancara AIDC : Mengapa BEKAS KETUA RED BEAN ARMY SYA Tinggalkan DAP ?



Ketika berusia belasan tahun, Shen Yee Aun (SYA) sudah berkecimpung dalam arena politik khususnya DAP.

Selepas memasuki Universiti Malaya, SYA sudah menjawat jawatan sebagai Setiusaha DAP, Taman Gembira, Klang, Ketua Pemuda DAP Klang dan Setiausaha Pemuda DAP Kebangsaan.

Friday, 19 July 2013

PARODY VERSI UTARA MEMANG AWESOME!!! hahahha.... MUST SEE!!


Berguling MF tengok parody ni...Tak yah cakap banyak jom terus layan!!! hahahaaah

video

MUSIBAT!! Pelajar Mengandung Dirogol Abang Kandung Durjana


CHUKAI – Perbuatan terkutuk seorang pelajar tingkatan lima yang tergamak menjadikan adik kandungnya sendiri sebagai pemuas nafsu terbongkar apabila mangsa mengalami keguguran, tiga hari lalu.

Ketua Polis Daerah Kemaman, Superintendan Che Suza Che Hitam berkata, mangsa yang juga pelajar tingkatan dua dan bersekolah di sekolah sama dengan abangnya itu mengalami keguguran sewaktu mendapatkan rawatan di Hospital Kemaman.

PANAS: TERBAIK !!! PRONO ALVIN DAN VIVIAN DIJATUHKAN HUKUMAN PENJARA!!


Baru tau erti penyesalan,Tahniah kerajaan BN kerana tindakan menyumpat cilaka Alvin dan Vivian ke dalam penjara.Maklumat yang MF terima ke dua persalah itu akan di penjarakan selama 5 tahun jika disabitkan kesalahan dan dipenjarakan di penjara sg.buluh dan kajang.

PANAS!! KOMEN TUN MAHATHIR BERKENAAN KECELUPARAN ALVIN DAN VIVIAN!!!




Bekas Perdana Menteri,Tun Dr. Mahathir Mohamad berkata,perbuatan mempersendakan bulan Ramadhan di laman Facebook oleh Alvin Tan dan Vivian Lee jika dibenarkan undang-undang,mereka seharusnya dilucut kewarganegaraan. Katanya, namun undang-undang di negara ini tidak pernah melucutkan kewarganegaraan seseorang.Jelasnya,perbuatan menceroboh agama lain adalah perkara yang tidak baik dan boleh sampai ke peringkat mencetuskan rusuhan .

Thursday, 18 July 2013

MENJAWAB TUDUHAN PAS KONONNYA UMNO ZALIM MEROBOHKAN RUMAH RAKYAT TANPA NOTIS DI KG. LAY OUT, TOK SABOH, KUALA BESUT

MENJAWAB TUDUHAN PAS KONONNYA UMNO ZALIM MEROBOHKAN RUMAH RAKYAT TANPA NOTIS DI KG. LAY OUT, TOK SABOH, KUALA BESUT

Kontroversi di sebalik pembinaan Pangsapuri Kg. Lay Out, Tok Saboh kini terjawab. Pembangkang kembali menghangatkan cerita lama apabila YAB TPM, Tan Sri Muhyiddin Yassin mengumumkan kerajaan akan membina pangsapuri 5 tingkat di sana yang telah pun dirasmikan pada 13 Julai yang lalu.

Untuk meraih simpati rakyat khususnya pengundi DUN Kuala Besut, pembangkang menyingkap kembali kisah yang berlaku pada bulan Oktober 2012 ini dan menuduh 4 keluarga telah kehilangan tempat tinggal kerana dirobohkan oleh kerajaan negeri tanpa notis.

Hakikatnya, perobohan tersebut dibuat selepas beberapa kali notis diberi. Kewujudan penempatan sementara bermula ketika era pemerintahan PAS dari tahun 1999 sehingga tahun 2004. Ketika itu lot tanah dikatakan diagih kepada penyokong-penyokong PAS dan bukannya penduduk tempatan.

Menyedari tanah tersebut bukan milik mereka secara sah, segelintir penyokong PAS yang menerima tanah tersebut menjual tanah tersebut dengan harga yang murah tanpa mengikut prosedur yang dikenakan pihak berkuasa tempatan.

Cuma 4 buah rumah didirikan di tapak tersebut kerana yang lainnya tidak berani mendirian rumah di situ kerana mengetahui tanah tersebut bukan milik mereka yang sah. Cuma satu keluarga yang enggan berpindah kerana kedegilan mereka. Keluarga lain berpuas hati walaupun terpaksa berpindah kerana kerajaan telah membayar ganti rugi dan rumah baru untuk didiami secara percuma.

Notis perpindahan telah diberi sebanyak dua hingga tiga kali dalam masa setahun sebelum perobohan. Rumah baru yang disediakan kepada keluarga yang diminta berpindah jauh lebih baik dari rumah yang dirobohkan. MB Terengganu, Dato Seri Ahmad Said ketika itu menjelaskan mereka boleh mendiami rumah baru itu secara percuma.

Pemilik asal tanah yang telah menjual tanah tersebut pasti menyesal kerana rumah yang digantikan kepada keluarga yang dirobohkan rumah di tapak terbabit kini mendiami rumah berharga hampir RM100,000 secara percuma.

Video penjelasan rakyat Kuala Besut boleh ditonton di pautan di bawah :

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=t_2OVAylyLI


















MENJAWAB TUDUHAN PAS KONONNYA UMNO ZALIM MEROBOHKAN RUMAH RAKYAT TANPA NOTIS DI KG. LAY OUT, TOK SABOH, KUALA BESUT

ANAK CINA HINA ISLAM, TAK MENGAKU BERSALAH PULA !!! @Mahamissa


Dasar CINA DAPig lahanat sememangnya peragai macam ni kan,lidah bercabang,ada sahaja statement yang akan di putar belitkan,bila terkucir nak kena hentam boleh pula mengaku perkara yang sebenarkan.

Wednesday, 17 July 2013

MUKRIZ TEGAS MEMPERTAHANKAN KALIMAH ALLAH!!!


Macam ni baru pemimpin namanya sentiasa tegas dan berkaliber!!dengan isu macam ni kita tak patut pandang remeh,jangan biarkan orang mempermainkan agama kita..

Perdana Menteri yakin pelan `perdamaian nasional' dapat dicapai



KUALA LUMPUR: Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini menegaskan penerimaan secara muktamad keputusan pilihan raya umum ke-13 (PRU13) menjadi premis utama ke arah mencapai matlamat 'pendamaian nasional'.

video lelaki dua kali disambar petir



Huhu...dasyatnya..bila anda tonton vidoe ni,memamg real mamat sorang ni dipanah petir,bukan sekali tapi dua kali,yang hairannya liat juga nyawa dia ni...

PANAS:Remaja buat seks terima padah!!! MUST SEE!!


Ambil pedoman dari clip video ni,semoga anak-anak Adam insaf dan segera kembalilah kejalan yang lebih diredahi,di kasihi ALLAH SWT

Kita umat manusia tidak pernah terlepas dari melakukan kesalahan,tapi kita umat manusia tidak pernah juga ditutup dan dihalang untuk ke pintu keinsafan.

Aksi Hebat Komander MALAYSIA (video)


siapa kata komando kita tak setanding dengan komando luar, MF banyak baca berkenaan dengan komando kita ini,mereka-mereka memang sangat diiktiraf diluar juga.

Komando Malaysia PASKAL,VAT69 dan lain-lain,mereka memang sangat mahir dalam taktik perang,penerapan yang sangat berkesan,semangat berjuang

Tuesday, 16 July 2013

DR.Yusri Mohammad Jawab berkenaan kes Lina joy(video)


Kes murtad yang melibatkan umat islam  adalah sesuatu perkara yang bukan boleh diambil remeh,jika didapati bersalah dalam hukum hudud sendiri adalah direjam sampai mati.

GARA GARA MENGHINA ISLAM REMAJA CINA DIBOGELKAN 8 LELAKI !!!! ?

Salam YDH Dato/ Tuan 

laporan kes bersabit melarikan orang.

Daerah: Sri Muda report, Selangor dan Jalan Tun Razak report, Sentul.

Nama mangsa remaja Cina: Ng Mun Tatt, 24.
kerja: Penjaga kaunter kafe internet.
Alamat: NO 29 JLN MANJA 25/11 TAMAN SRI MUDA SEK 25 SHAH ALAM.

Isu Kalimah “Allah”:Benarkah Duta Vatican Cabar Islam Di Malaysia?


Baru beberapa hari umat Islam di negara ini melaksanakan ibadah puasa yang merupakan rukun Islam yang ke-4, kita dikejutkan dengan kenyataan wakil kedutaan Vatican di Malaysia yang menyokong penuh langkah Gereja Katolik menggunakan kalimah “Allah”.

Monday, 15 July 2013

TONY PUA CINABENG KANTOI PULAK!!!


AKAL BABI BERNAMA TONY PUA... DIA SUDAH KANTOI, SEKARANG DIA SURUH ZAHID COVER PULAK KEKANTOIANNYA????Kalau dah namanya chinabeng DAP, perangai sekor-sekor memang macam harami.

VIDEO: TUKAR AKTA HASUTAN, MACAM MANA PUN KEKALKAN 4 PERKARA UTAMA..!!


Kerajaan telah pun putuskan Akta Hasutan dimansuhkan dan digantikan dengan Akta Harmoni.Seharusnya perkara-perkara ini tidak boleh diambil ringan kerana memungkinkan sesuatu yang tidak baik akan sentiasa berleluasa.

video: Kenyataan CALON wakil rakyat yang tak boleh pakai!!! ahhaha



lucu puak dengar kenyatan wakil rakyat sorang ni..sungguh-sungguh berjiwa rakyat kan,susah nak cari wakil rakyat macam ni!!! produk PARTI mana tak tahu la!!!

PASANG PRONO ALVIN DAN VIVIAN MOHON MAAF BERKAITAN BULAN RAMADAN(video)


Pasangan yang terkenal dengan aksi seks alvin dan vivian telah memohon maaf atas keterlanjuran mereka menyinggung dan menyentuh sensitiviti umat islam beberapa hari yang lepasketka umat islam di Malaysia sedang menyambut Bulan yang Mulia,Bulan Ramadan-baca selanjutnya berkenaan isu tersebut disini

PASANGAN KURANG AJAR ALVIN & VIVIAN AKAN DI PANGGIL SKMM UNTUK DIAMBIL TINDAKAN !!!!

Setelah isu ini hangat diperkatakan selama ini barulah hari ini kita nampak hasil positif dari rungutan Umat Islam di Malaysia apabila Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) akan memanggil pasangan yang mempersendakan Ramadhan dengan memuat naik gambar makanan yang menyentuh sensitiviti umat Islam di negara ini di laman facebook mereka.

Admin berharap supaya insan kurang ajar ini mendapat balasan yang sekeras kerasnya agar menjadi pengajaran pada insan lain yang cuba bermain isu yang boleh memecahkan keharmonian Negara yang sekian lama berjlan dengan Harmoni.

VIDEO BUKTI PAS CERAMAH DI MASJID......




Apa dah jadi dengan Golongan taksub PAS nie dah langgar apa yang telah ditetapkan oleh kerajaan Terangganu supaya tidak berceramah didalam mimbar Masjid. Akan tetapi Puak Tok-tok PAS nie mengambil kesempatan untuk berceramah.Video dibawah membongkarkan penyelewangan PAS..

Sunday, 14 July 2013

Polis: bahaya sebar khabar angin insiden di Klang

               Gambar hiasan



KLANG: Polis Selangor hari ini memberi amaran kepada semua pihak supaya tidak menyebar khabar angin dan maklumat palsu menerusi media sosial berhubung insiden pergaduhan di daerah Klang Utara di sini, dalam minggu ini.

Saturday, 13 July 2013

NGERI: Aksi "Celebration" Gol Yang Membawa Padah ( Video ).




Aksi "celebration" merupakan ritual yang kerap dilakukan oleh para pemain bola sepak ketika berjaya menjaringkan gol di gawang lawan. Pelbagai ekspresi ditunjukkan pemain untuk menunjukkan kegembiraan kerana hasil usaha keras mereka berjaya membuahkan hasil. Dari dari gerakan sederhana, hingga tarian rumit yang sukar diikuti.

Friday, 12 July 2013

panas: Amoi warga China dirogol bergilir-gilir



PETALING JAYA – Seorang wanita warga China bukan sahaja dirogol secara bergilir-gilir, malah turut diliwat selepas dilarikan dalam kejadian di Jalan Pudu, Cheras, Ahad lalu.

Thank PAS keranaMU cina lahanat berniaga babi di Bazar Ramadan!!!!




Belum berkuasa, baru DAP menang beberapa kerusi sahaja tetapi chinabeng yang disokong oleh Melayu PKR dan Melayu PAS bermaharajalela dan menunjukkan lagak berkepala besar dan samseng.

Pasangan seks cina DAP menghina sensitivi umat Islam


Penulis blog berunsur seks, Alvin Tan dan Vivian kontroversi mencipta lagi sekali Lee memuat naik gambar ‘Selamat Berbuka Puasa’ di akaun Facebook milik mereka berdua Khamis lalu.

Thursday, 11 July 2013

Penjenayah diburu mempunyai senjata api


                    Gambar hiasan

Bukit Mertajam, 11 Julai - Semua barangan dan kelengkapan
termasuk senjata api MP5 dan peluru dalam kereta peronda polis jenis MPV yang dilarikan seorang lelaki dalam kejadian di Perak pagi semalam ditemui semula di Bukit Minyak di sini malam tadi.

Wednesday, 10 July 2013

KANTOI LAGI !!! RAFIZI MENANGGUNG MALU KETIKA SOAL JAWAB MENTERI MITI





Rafizi Ramli kantoi lagi. Bukan itu saja bahkan ahli Parlimen PKR kawasan Pandan,Selangor itu juga ‘terkedu’ kena penangan Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri Datuk Seri Mustapa Mohamad di Dewan Rakyat pada Isnin.

Pada mulanya Rafizi yang juga Pengarah Strategi PKR mencelah Mustapa yang berucap menggulung perbahasan usul menjunjung kasih titah Yang di Pertuan Agong mendakwa tindakan kerajaan menurunkan harga kereta secara berperingkat menyebabkan kenaikan harga model lain selain jejaskan kualiti kereta.

Tidak berpuashati dengan jawapan menteri itu, Rafizi juga mendakwa tindakan itu menurunkan harga kereta menyebabkan ada gaji pekerja syarikat kenderaan turut diturunkan.

Tuesday, 9 July 2013

Mengapa Barisan Nasional Lebih Multiracial Daripada Pakatan Rakyat ?



Mengapa Barisan Nasional Lebih Multiracial Daripada Pakatan Rakyat ?

Isu Keahlian Parti
Parti DAP dan PKR mendakwa mereka merupakan sebuah parti politik yang multiracial hanya kerana membuka keahlian parti mereka kepada pelbagai bangsa. Mereka menyembunyi realitinya tiada bezanya antara PAS dengan UMNO , MCA atau MIC dimana keahlian PAS hanya kepada mereka yang beragama Islam dimana 99% ahli mereka adalah bangsa Melayu.

EKSKLUSIF !!! WAJAH SEBENAR RUDY BALL HINA AGUNG DIDEDAHKAN !!!WAJIB BACA !!!


akhirnya siapa rudy ball yang menghina sultan telah di ketahui.di bawah adalah wajah sebenar rudy ball.jangan ingat anda terlepas yeekkk rudy !!! saya ambil semua capture ini dari facebook rudy ball.semua berkenaan posting sultan semuanya menghina sultan.

RED BEAN ARMY THE BULLSHIT CYBERTROPPER KANTOI BESAR LAGI!!!


Tindakan dan usaha berterusan pihak berkuasa untuk mengekang fitnah dan mengenalpasti pemilik akaun mereka yang bergelar Red Bean Army kini kian menampakkan kesannya.
DAP dilihat adalah entiti gabungan Pakatan Rakyat yang paling tertekan dengan ketegasan yang ditampilkan kerajaan itu.
Mungkin kerana risau penglibatan Red Bean Army dengan organisasi itu terbukti dengan lebih jelas, sebuah page facebook yang menggunakan nama Analisis Politik Terkini tampil melakukan pendedahan seperti di bawah;

PANAS: Pasangan Remaja Taiwan Nekad Melakukan XXX Di Dalam MRT ( Video ).


SERING melihat sepasang kekasih bercumbu di dalam pawagam? Ada yang lebih mencabar dari itu.

Sepasang remaja Taiwan nekad melakukan aksi xxx di dalam Mass Rapid Train (MRT) di Kaohsiung, Taiwan, pada Sabtu (20/4) kemarin.

Tanpa mereka sedari, aksi nekad ini divideokan oleh seorang pelancong berasal dari Hong Kong, dan dimuat naik ke akaun Facebook.

Pemimpin PAS Bacul!! Takutkan KARPAL SINK!!

th
Hari ini terpampang di dada akhbar mengenai kenyataan yang kononnya mewakili PAS menegur Pengerusi DAP, Karpal Singh, supaya tidak memberi kata dua pada rakan Pakatan Haramnya untuk membantah pindaan perlembagaan Perkara 12 (4).
Perkara berkenaan adalah berhubung status agama kanak-kanak di bawah usia 18 tahun di mana ia menetapkan kurang daripada golongan yang berusia 18 tahun ke bawah hanya dibenarkan memeluk agama Islam dengan keizinan ibu, bapa atau penjaga.

Monday, 8 July 2013

Atlit terlibat dalam KES ROGOL pada SUKMA kali ini akan digantung-KJ





Gantung Semua Yang Terlibat- KJ



Baru-baru ini semasa berlangsungnya sukan Malaysia XVI tergempar dengan kes rogol beramai-ramai berkaitan dengan atlit yang menyertai SUKMA pada kali ini.baca selanjutnya disini.
Berikut kes tersebut ,perlaku-perlaku telah pon berjaya dikesan dan ditangkap beberapa hari yang lepas,dan kini telah pon direman bagi siasatan dan tindakan selanjutnya.

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC