Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Friday 19 July 2013

PANAS: TERBAIK !!! PRONO ALVIN DAN VIVIAN DIJATUHKAN HUKUMAN PENJARA!!


Baru tau erti penyesalan,Tahniah kerajaan BN kerana tindakan menyumpat cilaka Alvin dan Vivian ke dalam penjara.Maklumat yang MF terima ke dua persalah itu akan di penjarakan selama 5 tahun jika disabitkan kesalahan dan dipenjarakan di penjara sg.buluh dan kajang.
Ingat agama islam Bukan untuk dipermainkan,jangan cuba menjolok sarang tebuan akibatnya terima la sendiri.Di sebalik kisah ini,paling menghairankan apabila PAS(Parti ISLAM SEMALAYSIA) masih cuba mempertahankan makhluk pemakan babi ni.Apa PAS tidak tersinggung ke dengan Keceluparan MEREKA?? Mana hilangnya Akidah depa ni??

Seorang pemimpin tertinggi PAS boleh suruh beri peluang untuk mereka logik ke???Ingat ISLAM ini AGAMA UNTUK DIPERMAINKAN KE??




Pasangan seks Alvin Tan dan Vivian Lee mengaku tidak bersalah hari ini di Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur terhadap tiga pertuduhan berhubung perbuatan mereka menghina dan mempersendakan umat Islam dan Ramadhan di laman sosial Facebook serta mempamerkan gambar lucah ke dalam blog milik mereka.

Pertuduhan terhadap Alvin atau nama penuhnya Tan Jye Yee, 25 dan pasangannya Vivian nama penuh Lee May Ling, 24 telah dibacakan di hadapan Hakim Murtazadi Amran.
Mereka didakwa mengikut subseksyen 4(1)(c) Akta Hasutan 1948

Bagi kesalahan pertama kali, mereka boleh dikenakan denda maksimum RM5,000 atau penjara maksimum tiga tahun atau kedua-duanya dan bagi kesalahan berikutnya, boleh dipenjara maksimum lima tahun jika sabit kesalahan - Sumber Bernama

Sory tiada maaf..jalankan hukuman dulu,kemudian nak mintak silakan,luka yang ditoreh bukan boleh baik serta merta.Jangan jadi cilaka kalau tak mampu nak terima akibatnya.Kalau depa tak buat hal,tak sapa nak cari depa ni.Sekarang rasakan,Orang Islam sentiasa hormati agama orang lain,Apa masalah orang bukan Islam utnuk HORMATI agama ISLAM???

Rasanya masih belum cukup sekadar untuk memenjarakan bangsat CINA DAPig dua ekor ni,bagi sekali hukum sebat,baru depa tahu erti PENYESALAN.

P/S: BELAJARLAH ERTI HORMAT-MENGHORMATI!!!


No comments:

Post a Comment

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC