Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Saturday 18 January 2014

Kes Bunuh Kanak-Kanak 3 Beradik @PDRMsia Temui Petunjuk Baru!!(video)


Gagal rogol Syafikah.Susspek Bunuh Adik2nya-kes kematian misteri

Memetik laporan akhbar The Star, polis telah menemui petunjuk baru, yang menunjukkan bahawa tiga saudara perempuan telah dibawa ke sebuah rumah kosong di Kampung Gelam oleh kedua-dua remaja berkenaan. Salah seorang daripada mereka cuba untuk merogol Norsyafika Nadia namun gagal.

Ketiga-tiga baradik itu kemudiannya dibawa ke sawah padi di mana dia cuba untuk merogol Norsyafika Nadia sekali lagi. Apabila mangsa cuba melarikan diri, beliau dibunuh.

Nur Izzati Husna dan Puteri Nurul Akma kemudiannya ditolak ke terusan dan dibiarkan lemas setelah melihat kakak mereka itu meninggal dunia.



Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kedah Komisioner Mohd Nashir Ya berkata kedua-dua suspek kini ditahan reman selama tujuh hari.

"Mereka ditahan di rumah-rumah mereka berikutan maklumat awam," katanya.

"Kedua-dua suspek yang menganggur," kata beliau sambil menambah bahawa siasatan sedang dijalankan di bawah Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana membunuh.

Bapa perempuan Rusdi Rani, 39, mendakwa bahawa Norsyafika Nadia muncul kepadanya dalam mimpi pada malam Selasa , dengan muka yang bercahaya, dan memberikan dia nama orang yang telah membunuhnya.






"Beliau berkata bahawa jika saya mahu menyelesaikan kes itu dengan cepat, saya perlu menangkap orang yang ia lakukan kepada beliau. Dia kemudian menyebut nama pembuuhnya," katanya ketika ditemui di rumahnya.

Rusdi berkata, walaupun ia agak sukar dipercayai , beliau terus membuat laporan di Balai Polis Alor Setar pada hari berikutnya berdasarkan kepada maklumat yang diberi dalam mimpi beliau.

Bagaimanapun, beliau enggan menyatakan sama ada nama yang disebut adalah diantara suspek yang ditangkap.

Beliau berkata sejak kematian anak-anak perempuannya, dia telah melakukan solat hajat setiap malam memohon petunjuk Allah untuk menyelesaikan misteri kematian anak-anak perempuannya.

"Saya tidak tahu kedua-dua kanak-kanak remaja telah ditahan tetapi saya tidak akan memaafkan orang yang membunuh anak-anak perempuan saya, " katanya, dan berharap kes itu akan diselesaikan tidak lama lagi dengan tangkapan terkini.

Sementara itu, nenek kepada gadis-gadis berkenaan Robiah Daud, 59, berkata dia gembira kerana polis berjaya memperolehi penemuan baru terhadap kes itu.

"Saya harap saya boleh melihat muka suspek dan bertanya kepada mereka mengapa mereka melakukannya. Ini merupakan kes yang serius dan apa yang mereka lakukan amat kejam ," kata beliau.










No comments:

Post a Comment

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC