Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Saturday 5 July 2014

GUA SOKONG PR SEUMUR HIDUP,KENAPA?? MOHON BACA!!!!! HIDUP PAS,DAP,PKR!!


Pagi tadi, MPKJ Kajang telah merobohkan 50 gerai pasar Ramadhan di tapak pasar ramadhan berdekatan Masjid Seksyen 5 West Country.

Peristiwa ini amat menarik kerana Bangi sepatutnya lubuk PAS tetapi yang datang membantu dan membela adalah UMNO. Manakala YB PAS tidak boleh buat apa-apa kerana katanya sendiri dalam whats app kepada salah satu peserta demo adalah pejabat PAS Selangor sudah arahkan supaya tidak tolong.

Kalau tak percaya baca berikut pasal SInar harian pasti tidak akan keluarkan:



Penganjur tapak Ramadhan ini adalah AJK Masjid dan surau serta Persatuan Penduduk Seksyen 5 Bandar Baru Bangi. Unsoinners percaya ramailah penyokong kalau tiidak ahli PAS dalam AJK tu kerana ceramah politik memang suatu yang lazim dalam usrah di surau dan masjid Bangi.


Pada mulanya Timbalan Ketua Bahagian UMNO Bangi Major Bersara Abdul Rahim b. Mohd Amin cuba membantu 15 peniaga bersama Osman ali, Pengerusi surau, Haji Abdul Bassir Karimun, Pengerusi Masjid Baru / Jawatankausa dan Abdul Azim bin Abu Bakar, Setiauasa Penaja Pembinaan Masjid untuk berunding dengan pihak MPKJ.

Namun pihak MPKJ yang diketuai ENcik Shariman bersama leih kurang 60 orang anggota MPKJ tidak berganjak dan terus meroboh gerai-gerai.


Lalu peniaga telah berpiket dengan pelbagai kain rentang yang antara lain berbunyi:

1)"ADUN BANGI TIDO .....ZZZZZZ"
2)"MANA YB SYAFIE???TIDOR KE....INI PUN XBOLEH TOLONG"
3)"MENYESAL UNDI YB SYAFIE PANDAI CAKAP....KERJA HAMPEH"
4)"YB SYAFIE ADUN BANGI TAK BUAT KERJA"
5)"KAMI CARI DANA BINA MASJID"

Dalam sdang media, penganjur berkata ada campur tangan Adun menghalang pembinaan bazar ramadhan. Padahal tujuan bazar Ramadhan adalah untuk mengutip dana pembinaan masjid tetap.


Nampaknya DAP Evangelis yang mana PBT berada bawah exco DAP lebih berkuasa hingga ADUN PAS tersenyap tak boleh lawan tindakan mereka menghalang pembinaan masjid dan surau. Sudahlah di Penang sekarang dah tak boleh azan dan baca quran. Setakat ini,  kawasan tersebut hanya da satu masjid di downtown Kajang.

ADUN PAS tersebut langsung enggan berjumpa dengan peniaga dan AJK penganjur.

ELoklah undi PAS masuk syurga, dunia saja macam neraka. EH kalau di dunia susah boleh ke iman itu kekal hingga mati untuk masuk syurga?- SUMBER

4 comments:

  1. kita dh tau YB PAS x cukup tidur asal tidoooo ngigau,,,,kebanyakan mereka x cukup cerdek utk memimpin,,,,jinkompottt betul,tetapi kerana kopiah dah cara islam konon!!!!kita terpengaruh!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Bale bila salah pilih pemimpin.

    ReplyDelete
  3. PAS memang sikap melePAS, apa saja urusan rakyat PAS kan melePAS tangan, apa salahnya untuk orang berniaga mencari rezeki bulan Puasa secara HALAL, lagi pun tapak tu tapak masjid, dan duit yang dapat dari berniaga akan di sumbang untuk masjid, perjuangan PAS sebenar ialah untik menghapuskan Islam dengan berkerjasama dengan DAP dan PKR....Tanya diri sendiri, apa PAS buat selama bersama PR...hanya menunjukkan bodohnya menurut Anwar dan DAP,,,tahu siapa anwar, manusia hidung belang, penipu no satu Negara,...mana perinsip islam yang di bawa oleh PAS..,,,PAS is hamPAS..tak ada guna, lembu pun tak mahu makan hampas.melayu /islam di tipu oleh PAS...CLEAR example apa yang berlaku di sini...PAS is shit macam shahnon pernah cakap pasal shit dulu..

    ReplyDelete
  4. Kalau peniaga bazaar ramadan kluang halau wakil DAP.. bkn main viral lg... padahal brother tu mmg patut pun halau suka2 masuk kawasan org ngan baju parti semua nak tunjuj baik... bagi kurma la apa la tp yg tersirat kau x tahu.. mmg patut kena halau jenis komunis mcm tu.. yang syoknya ada melayu bkn main myalak pasal tu... pasal ni xnak plak back up.. dasar hipokrit

    ReplyDelete

DARAH SATRIA

Popular Posts

SILA KLIK PIC