Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Monday, 27 January 2014

Provokasi Yang Melampaui Batas Di PENANG!!!!

Kematian agamawan datuk harun taib disambut meriah oleh kristian dap dgn menaikkan banner berbaur provokasi agama di sekitar Kawasan Georgetown? Adakah nama Allah akan digunakan di gereja2 di Pulau Pinang?

Lokasi banner ini dikesan ialah di:
-Gereja Assumptions Conception, Lebuh Farquhar
- Gereja St John Britto, Sg Pinang
- Gereja Immaculate Conception, Lorong Maktab, Pulau Tikus
-Victory Lutheran Church, Lorong Delima 7, Island Glade, Gelugor






ni sengaja nak provoke atau apa? Ini bukan kat luar negara tp kat Penang sahaja..!!

Nampak nya mereka langsung tak peduli sensitive org Melayu dan islam.. mereka persetankan semua nya... apakah krn mereka sangka Melayu dan islam sudah terlalu lemah atau pun kerana mereka yakin akan ada melayu yg akan sokong tindakan mereka??

2 comments:

  1. Sultan Selangor dh bagtau dulu jngan baru2 ni YDP Agong dah bgatau bnda yg sama.. tp puak2 ni sengaja mempermainkan sensiviti agama.. makin lama makin mnjadi puak2 ni... stakat Demo n bantahan x cukup untuk bg puak2 ni kesedaran.. nk harapkan pihak berkuasa ambik tindakan, serupa mcm xde apa... kita tunggu apa lagi lepas ni plak..

    ReplyDelete
  2. Itu kdg2 bila kenangan zaman TUN M rasa lebih tenang,lebih senang,kerana sikap tegas TUN M untuk selesaikan masalah..krjaan kita kini agak lembut dn terlalu bertolenrasi kepada pesalh sebb tu makin menjadi-jadi

    ReplyDelete

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC