Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Thursday 13 June 2013

PANAS!!!BENARKAH GADIS NI AZHAR IDRUS AJAK BERZINA..???!!!

Ekceli... aku malas nak tulih perkara ni. Bukan apa, perkara ni macam bagi publisiti murahan pulak kat UAI... tapi memandangkan aku tak mau fitnah bermaharajalela di media sosial, aku sebagai pengamalnya perlu kekang masalah ni dari terus berlaku...
Terbaru, depa dok kecoh pasal budak pompuan ni yang kata UIA cuba raba dan ajak dia berzina kat hotel... ishhhh...!!! Agak-agak laaaa nak tuduh tu weiiiii... Melampau sangat tuduhan tu...

 Aku yakin, tuduhan budak pompuan tu tak betul. Dan aku rasa, akaun FB budak pompuan tu pun adalah "fake account"... akaun palsu! Mungkin dia pakai tempek je muka budak pompuan mana ntah.. lepas tu tuduh UAI yang bukan-bukan...SELANJUTNYA BACA DISINI


P/S: Pendapat MF ustz.Azhar Idrus harus menjawap akan perkara ini,supaya rakyat tidak semakin terkeliru dan timbulnya pelbagai fitnah sekadar untuk kepentingan peribadi!!!

No comments:

Post a Comment

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC