Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Tuesday 25 June 2013

ABBY ABADI PERTAHANKAN CINA HINA NABI MUHAMMMAD S.A.W!!

 
Tolong jangan cepat STIM tengok amoi di atas. Sebelum apa-apa, sila baca dulu apa yang 'amoi' di atas ini kata tentang Islam dan Rasulullah SAW pada hari Nisfu Syaaban yang dimuliakan.
 
 
 
 
Kita percaya yang berkemungkinan besar akaun FB ini adalah palsu dan gambar amoi cun digunakan bagi menarik ramai jantan berhidung belang menjadi rakannya sebagai strategi untuk mempengaruhi mereka semua kepada agenda politik tertentu. Demi cinta dan nafsu, bukankah ramai yang menjadi tidak keruan? Taktik yang jijik tetapi berkesan dalam aspek gerak saraf di media sosial.
 
 
Yang lagi best, 'amoi' ini bukan setakat tidak takut dengan tindakannya menghina Islam dan Rasulullah SAW, malah dengan selamba mempertahankan dan memperlekehkan lagi UMNO dan BN apabila tindakan kurang ajarnya disebarkan. Di bawah ini adalah komen terkini 'Sally Yen' pada hari ini berhubung tindakan bangsatnya itu.
 

 
 
 
Ok, tadi kami ada kata yang berkemungkinan besar akaun FB ini merupakan perangkap seksual bagi parti politik tertentu. Jika anda bijaksana, cuba teka parti politik mana yang menjadi tunjang sokongan amoi ini?
 


 
Kadang-kadang kita pelik, bukankah dalam Pakatan Rakyat itu ada juga orang Islam yang mewakili PAS dan PKR, malahan DAP?!! Apakah mereka tidak merasa sedikit pun marah dan jijik dengan tindakan amoi bangsat ini?!! Apakah kerana amoi ini sefikrah dengan mereka, maka segala-galanya menjadi HALAL kepada amoi ini?!!
 
Lebih menjelikkan, mereka boleh menyalahkan pula UMNO dan BN sebagai puncanya. Apa peranan PAS sebagai parti yang menggunakan nama ISLAM jika kes amoi yang seorang ini tidak mampu ditangani? Tidak cukupkah diperkudakan dengan hina oleh DAP bagi parti tersebut meraih kemenangan besar pada PRU lalu? Tidak cukupkah PAS dihina di P.Pinang apabila tidak diberikan satu jawatan yang signifikan pun dalam Kerajaan Negeri?
 
 
 
Malah, DAP dan PKR dengan selamba memperkotak-katikkan PAS sebagai parti yang memenangi majoriti kerusi DUN di Selangor sehingga dinafikan jawatan MB, malah Pesuruhjaya Negeri sendiri pun boleh tersingkir!!! Apakah besar sangat "elaun" bulanan hasil rumah urut yang dibayar kepada setiap pemimpin PAS oleh DAP bagi memastikan mereka tidak bangkit melawan dan menuntut kuasa?!!
 
Ayuh, para pembaca yang sayangkan Islam semua. Anda semua dapat lihat kesan daripada "dakwah" dan tahalluf siyasi yang dibawa PAS kepada DAP selama ini bukan? Marilah kita jalankan tanggungjawab kita sebagai umat Islam dalam mempertahankan maruah agama kita dengan melaporkan penghinaan ini kepada FB dan pihak berkuasa. Persetankan mereka yang telah dibeli jiwanya. Kuasa di tangan kita. Ayuh berjuang dan bersatu demi Islam yang HAK!-SUMBER
 
Laporkan perkara ini kepada FB dan SKMM di URL seperti di bawah ini:
 

4 comments:

  1. Jika redha dgn perbuatan kufur walau dilakukan oleh bukan Islam, sewajibnya mengulangi Kalimah Syahadah, bertaubat dan memperdalam ilmu agar memahami aqidah dan syari'at Islam sebenar.

    ReplyDelete
  2. Lemahnya negara islam!!!!malaysiaku

    ReplyDelete

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC