Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Tuesday, 18 June 2013

KENAPA BUDAK ZAMAN SEKARANG PERANGAI MACAM haram jadah???


MF dah tak faham zaman sekarang ni,budak-budak sekarang memang tak ada adap memang sangat-sangat kurang ajar,bukan itu saja apa yang MF nak bagi tau memang cilaka,bahalol,bengong,bangang tahap gaban dah budak-budak cilaka ni.


MF bukan nak emosi atau apa pon..sekarang korang tonton sendiri kenapa budak zaman sekarang peragai macam haram jadah..bincangkan??-sumber


Walaupon video ini dah lama kalau tak silap MF tapi perbuatan yang dilakukan oleh remaja-remaja ini tak patut sama sekali, jadi salah siapa???renung-renungkanlah~~

2 comments:

  1. Apa salah orang tu padanya,,tak berapa cerdik,kalau kena penyakit gila,gila jenih apa kah mereka?

    ReplyDelete
  2. ini lah di panggil penyakit gila babi!!!!!

    ReplyDelete

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC