Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Monday 17 June 2013

10 NGO Suara Rakyat505 MENGAKU TERTIPU & TARIK DIRI DARI BlackOut505 ?

Sebelum ini, kumpulan yang dinamakan Suara Rakyat 505 yang diketuai oleh CheguBard dari SAMM telah dimalukan dan diperbodohkan oleh kepimpinan Pakatan Pembangkang apabila gesaan mereka supaya majlis angkat sumpah di Parlimen pada 24hb Jun ini tidak diendah oleh Pakatan Pembangkang....Penjelasan beberapa pemimpin tertinggi pembangkang yang tidak akan memboikot majlis angkat sumpah telah menyebabkan kredibiliti Suara Rakyat 505 hancur dan tidak boleh dipercayai lagi kerana suara NGO-NGO itu sendiri tidak didengar oleh kepimpinan Pakatan Pembangkang.....Tatkala itu,
SAMM mendakwa bahawa 'hampir 60 NGO' menyokong kumpulan Suara Rakyat 505 yang telah dipermainkan dan diperbodohkan oleh kepimpinan pembangkang.....Segalanya berpunca dengan gesaan mereka supaya pembangkang memboikot majlis angkat sumpah di Parlimen tidak diendah dan disampahkan oleh kepimpinan pembangkang.tidak terkejut dengan tindakan NGO-NGO itu kerana mereka merasa ditipu dan dikeldaikan demi kepentingan pemimpin pembangkang.Dan seperti yang MiM katakan di atas, laporan terbaru kumpulan Suara Rakyat 505 itu hanya menyenaraikan 51 NGO sahaja yang terlibat, pengurangan hampir 10 NGO jika dibandingkan dengan minggu lepas.Malah, kebanyakan NGO pro-pembangkang yang disenaraikan itu sebenarnya NGO tidak berdaftar serta mempunyai jumlah ahli yang kecil dan tidak layak mewakili suara rakyat Malaysia yang sebenarnya!
Yang lebih memalukan di dalam perutusan terbaru kumpulan Suara Yang Disampahkan Pembangkang 505' itu tidak pula mengulangi 'gesaan mereka supaya majlis angkat sumpah di Parlimen diboikot'. Sebaliknya, mereka hanya menyentuh SPR. Sikap hipokrit Chegubard dan NGO-NGO itu sungguh memualkan kita semua.

Realitinya, buat apa SPR perlu layan mereka jika kepimpinan Pakatan Pembangkang sendiri tidak mengendahkan gesaan mereka supaya majlis angkat sumpah diboikot!

Memang benarlah NGO-NGO ini telah diperalat, diperbodoh dan dikeldaikan oleh pemimpin-pemimpin pembangkang.

10 NGO telah sedar diri daripada wayang kulit pembangkang. Rasanya, masih tidak terlambat untuk NGO-NGO lain dan mereka yang berniat untuk turut serta pada perhimpunan haram kelak untuk menarik diri.

Yang pastinya, pada 24hb Jun, semua ahli Parlimen Pembangkang akan hadir di majlis perasmian dan angkat sumpah di Parlimen pada hari itu!
Yang melopong tampak bodoh ialah NGO-NGO pro-pembangkang-SUMBER

2 comments:

  1. Bumiputera Melayu dan BUMIPUTERA lain, terutamanya yang Islam, mesti menubuhkan NGO-NGO yang juga berlambak, untuk menentang NGO-NGO SAMPAH DApigs/PKRats yang bertimbun ini! Apalagi, ancaman semakin meningkat ke tahap amat merbahaya dari pertubuhan PENGGANAS Kristian Zionis, yang ditaja penjajah Barat-Zionis, yang sekarang disyaki mengetuai DAP/Bukan Islam PKR, yang menyamar sebagai gereja asing/tempatan biasa, NGO-NGO asing/tempatan alam sekitar ataupun kononnya nak menolong orang miskin dan nak perjuang hak asasi termasuk kebebasan mutlak bersuara dan seks, atau sebagai perhimpunan peribadi di rumah-rumah dan kawasan perumahan, yang banyak tidak berdaftar, makin MENGKRISTIANKAN Bumiputera/Bukan Bumiputera yang Islam dan bukan Islam, seramai mungkin – ini sebab utama undi bukan sahaja dari orang Cina, tetapi bukan Islam kepada DAP/PKR!

    Dulu saya tersilap, risau kalau Malaysia di banjiri pelarian! Tapi, memang wajib Malaysia sebagai NEGARA ISLAM ambil mana-mana pelarian Islam (pastikan mereka betul-betul Islam), apalagi masyarakat Rohingya memang makin dibunuh dengan kejam, oleh PENGGANAS yang disyaki di taja oleh CIA-Mossad-MI5; yang sebagai biasa menggunakan agama sebagi senjata untuk membunuh orang Islam dan menawan tanah mereka (disyaki puak Kristain Zionis yang menyamar sebagai kaum Buddha, mengetuai dan menghasut penganut Buddha untuk membunuh kaum Islam Rohingya. Sebabnya negeri yang majoriti kaum Rohingya, Rakhine penuh minyak-gas.

    Dan di Barat-Israel, termasuk di Eropah dan Amerika Utara terutamanya di Jerman, mereka terang-terangan mengamalkan polisi mengambil hanya pelarian Kristian sekarang, contohnya dari Syria. Dan di Israel, dibawa puak Yahudi, dari seluruh dunia. Yang Islam, terutamanya, yang Shiah, yang dibunuh pengganas-pengganas buas yang ditaja sendiri Barat-Zionis sendiri sebagai pemberontak PENGGANAS kepada K'jaan Syria (ramai yang ketua pemberontak ini sebenarnya bukan Islam tetapi penganut Kristian Zionis, tetapi menyamar sebagai puak Sunni Islam, untuk menghasut anak muda Sunni Islam menyertai mereka menjatuhkan kerajaan Islam yang Shiah dan memecahbelahkan umat Islam dari berlainan mazhab terutamanya antara puak Syiah dan Sunni), dan membenci serta membunuh umatnya yang orang Shiah, seperti di Syria, Libya, Iraq, Mali dan banyak lagi, dan yang makin ramai jadi pelarian (Sunni dan Syiah bersama), tidak lansung di pedulikan oleh si HIPOKRIT ganas dari negeri-negeri Barat-Zionis ini! Mereka ini tahu nak paksa negara Islam amalkan ala barat, demokrasi, hak asasilah, persamaan hak semua bangsa dan agamalah, hak asasi homoseksuallah dan segala mcam lagi sampah PENIPUAN mereka - tapi jangan haraplah mereka lakukan secara mutlak (absolute), di Barat-Israel, kecuali kalau jaga yang homoseksual belebih-lebih sampai rakyat dia pun ramai dah marah! Dan merekalah yang terus membunuh umat Islam sesuka hati, seperti yang disebutkan di atas!

    MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang setia pada K’jaan BN dan hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

    (PERHATIAN TERBARU: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAP/PKR/Red Beans militia durjana yang sekarang meniru gelaran saya sebagai "Pakcik/MAKCIK Tempurung/Temporung" untuk mengelirukan pembaca - mereka juga telah menyamar dengan identiti dan tulisan saya kononnya saya benci dan nak menggulingkan PM kita, dan juga saya seolah bersikap lucah, dan saya telah repot terus ke KDN dan Wanita UMNO!)

    ReplyDelete
  2. betui tu..kita kena sentiasa hati2 dan seharusnya attck balik,xkan asik nk defend je kan...

    ReplyDelete

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC