Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Friday 8 March 2013

PELAKUAN KEJAM PENGGANAS KEPADA PERWIRA KITA


Mereka memang penganas,mereka membunuh perwira dangan perlakuan kejam, mereka mesti dihapuskan keseluruhannya!!!!!




Keadaan mayat salah seorang anggota polis yang dipenggal kepalanya ketika diserang hendap oleh pengganas Sulu di Kampung Sri Jaya, Simunul, Semporna, Sabah, baru baru ini. Bulatan atas, anggota badan manakala bulatan bawah, kepala - UTUSAN 
 
Cebisan organ paru paru dan hati salah seorang anggota polis yang dibunuh kejam oleh pengganas Sulu di Kampung Sri Jaya, Simunul, Sabah, baru baru ini - UTUSAN

Pesuruhjaya Polis Sabah, Datuk Hamza Taib mengesah 71 orang telah ditahan untuk disiasat di sekitar Timur Sabah.
 
Ada berita disebar melalui SMS dan media sosial 700 tentera Sulu masuk ke Kota Kinabalu, berita ini tidak betul dan jangan terperdaya.
 
Ahli Dewan Undangan Negeri Lahad Datu, Datuk Datu Nasrun Datu Mansur mengumumkan putus hubungan dengan sebahagian kelompok suku kaum Suluk di Mindanao, Filipina yang berniat jahat dan memudaratkan negara.
 
Jelasnya, sentimen sama turut dikongsi pemimpin-pemimpin akar umbi dari kalangan suku kaum Suluk.

"Perkara ini sudah menyebabkan banyak masalah sehingga kita kehilangan lapan orang anggota keselamatan kita, dan perkara ini tidak boleh dimaafkan dan tidak menguntungkan kepada kita kalau berbaik dengan mereka kalau ini niat mereka untuk merosakkan kita." jelas ADUN berketurunan Suluk itu.


No comments:

Post a Comment

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC