Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Sunday, 31 March 2013

#PR AKAN TUMBANG DI NIBONG TEBAL,BELIA BN BANGKIT BERSUARA!!



Petang tadi, satu program konvoi bermotorsikal telah dianjurkan Barisan Nasional bahagian Nibong Tebal.

Ternyata semangat dan kesetiaan mereka terus bersama Barisan Nasional, majlis dihadiri oleh peserta sehingga mencecah 1000 orang.

Dengan semangat jitu yang ditampilkan, Parlimen Nibong Tebal dilihat bakal kembali ke tangan Barisan Nasional.

Berikut adalah sebahagian gambar dan video sepanjang majlis itu berlangsung;






KLIK SINI UNTUK VIDEO:BELIA BANGKIT

SUMBER SINI

P/S: semangat yang ditunjukkan oleh pemuda BN kini menunjukkan bahawa BN adalah pilihan tepat sebagai peneraju kemajuan,agama serta bangsa untuk rakyat MALAYSIA.#HIDUP BN tolak PR


3 comments:

  1. Wahhh.. ramainya.. lepas ni ambik nasi bungkus dgn duit RM30..
    Kalau takde bg duit dgn nasi bungkus jgn harap la diorang ni nak datang.. baik duk rumah laya facebook.. boleh chit chat lucah dgn awek..

    ReplyDelete
  2. penggali kubur ...terbaikkk...
    yeke 30rm..aku rase 30 posen je yg dorang sume ni dapt..
    teh o ais ngn roti canai tu pun kalau nasib...
    hahaha

    ReplyDelete

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC