Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Wednesday 4 June 2014

#PANAS: Benarkah Calon DAP Teluk Intan Pernah Bersekedudukan???

hiasan

Semakin hari semakin panas cerita pasal CALON DAP sorang ni,kalau ianya tidak benar ianya adalah agak keterlaluan,tetapi kalau lah ianya BENAR....Sebelum itu cuba kita selingkap sedikit kisah disebaliknya.

Di khabar terbaru diterima Yammy Samat telah dihantar surat tunjuk sebab oleh pengurusan UMNO kerana menyokong pembangkang dalam kempen. Kalau Yammy ada maruah dan bukan baruah, letak jawatan dan berkawanlah dengan cadbury DAP.



Dalam posting Unspinners berjodol. Yammy pertahankan RBA dan puji DAP ... SINGKIRKAN DIA!!!, dia menuduh blogger pro UMNO.

“Mereka kata Dyana ada hubungan dengan orang Cina, drinker (kaki botol), smoker (merokok). Itu semua tidak betul. Saya tahu (perangai) anak saya.”

Dia merujuk kepada komen berikut oleh RBA tapi tuduh ianya datang dari blogger pro UMNO.



Tiada yang lebih menaikkan kemarahan dari menuduh blogger di atas sesuatu yang kami tidak buat. Kalau kami nak buat, ami tahu detail.

Baiklah, kalau betul Yammy tahu tingkah laku anaknya di luar pandangan matanya? Dia tahukah kisah berikut:??..TERUSKAN MEMBACA DI SUMBER..

2 comments:

  1. Tak habis habis cerita…..antara calon NERAKA JAHANAM ada lah ADMIN MALAYAN FIGHTER.. tukang huruhara negara…

    ReplyDelete
  2. Eh bkn...anwar ibrahim,PAS,PKR ,PR,DAP,ambiga,mat sabu ke tukang huru hara ngara..demo sna sini buang duit,buang masa,xdak faedah...bodoh plak budak PR ni kan....dngan SAMM dgn lagak samsengnya..huh...anon08:51 xsdar diri ni..mngata kat diri sndri kn..

    ReplyDelete

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC