Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Friday 29 March 2013

Budak sekolah lengkap beruniform buat seks tepi jalan


Macam – macam perangai budak-budak sekolah sekarang. Ada budak sekolah bertudung yang berani melakukan seks di tempat terbuka. Diorang ni nak jadi pornstar ke ape? Keruntuhan moral budak-budak sekolah sekarang dilihat semakin ketara, nampaknya sistem pendidikan di Malaysia tidak berkesan untuk mendidik akhlak sesetengah pelajar di Malaysia ini sehingga ada yang bertindak melampaui batas.
http://iklansticky.com/hop.php?ref=sham87
Di bawah ini gambar-gambar bukti yang menunjukkan terdapat budak sekolah yang cukup berani melakukan seks walaupun di tempat awam. Gambar ini sebenarnya hasil dari screenshot video yang diperolehi di youtube.com, namun begitu saya rasakan tidak perlulah link video tersebut didedahkan kepada umum memandangkan ia hanyalah memalukan bangsa melayu sendiri.

Di dalam video tersebut kelihatan seorang individu yang tidak dikenali merakamkan adengan seks sepasang remaja sekolah dari dalam sebuah rumah. Intipan itu dilakukan melalui sebuah tingkap. Melihat keadaan persekitaran, pasangan ini nampaknya benar-benar melakukan aktiviti seks di tempat terbuka.sumber

31 comments:

  1. ZAMAN DULU KITA ADA PELAJARAN SIVIC TETAPI SEKARANG KITA ADA PELAJARAN SEX

    ReplyDelete
  2. memang budak2 skrng melampau...

    ReplyDelete
  3. x bertamadun dah skrg

    ReplyDelete
  4. gila...maruah ko ilang kemane woi!!

    ReplyDelete
  5. macam anjing....

    ReplyDelete
  6. Memang da keturunan ank har

    ReplyDelete
  7. xpyh nk salahkn org lain..ni pengaruh dr internet dan org2 yg terdahulu dr nya.lau org2 dewasa xkecoh2..bdk2 pon xakan tau..

    ReplyDelete
  8. apa la nam jadi

    ReplyDelete
  9. gambar yg pertama ada kucing sebagai saksi ke...?atau aku salah pandang...

    ReplyDelete
  10. Aksi ranjang ada di mana-mana. Bukan lagi di laptop atau table top kat rumah. Sekarang ada dalam poket mereka. Smartphone boleh muat turun segala aksi ranjang.
    Bila gadis remaja dirangsang bertubi-tubu dengan video-video begini, mereka akan jadi 'panas' dan sanggup melakukan apa saja untuk memuaskan nafsu yang dah berbuak-buak.
    Jadi, nak salahkan siapa sekarang??

    ReplyDelete

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC