Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Friday 8 March 2013

MALAYSIA DIHINA LAGI!!!

Beginikah sikap sesetengah pihak yang tidak pernah menghargai sikap dan keprihatinan MALAYSIA kepada DUNIA,

"MADU yang selalu kita berikan,tapi RACUN yang dibalas" 

Mengapa Malaysia selalu mendapat layanan seperti itu? sebagai Rakyat Malaysia kita kena sentiasa mempertahankan Kedaulatan negara dan menyokong negara,Jika sikap seperti PUAK-PUAK pembangkang yang selalu menabur fitnah, sentiasa Mengutuk dan Memperlekehkan Krediabiliti PIHAK POLIS dan PIHAK KETENTERAAN juga sistem kerajaan BAGAIMANA KITA NAK MENJAGA NEGARA SENDIRI???

#Video : Pemuda Cilaka ini mengelarkan MALAYSIA sebagai anjing dan babi. dan yang menunjukkan mentaliti manusia yang sangat rendah menjatuhkan maruah diri ,serta MARUAH NEGARANYA sendiri.




CC :PENGEMPUR MUTIARA http://lamanizzs.blogspot.com/

2 comments:

  1. Ini cerita lapuk bro. Indon ni majoritinya bodoh tak boleh di ajar, pandai x boleh di ikut. Sebab kebanyakkanya x sekolah tinggi mana pun. Tengok je lah golongan ni dengan negara2 yang sepertinya. Dia bilang reformasi tetapi sebenarnya repot nasi. Kalau berjanji ya pasti "janji karet" (klu faham).

    Yang pasti kebanyakkan indon ni ada satu pegangan mereka "Bercakap benar tu berdosa". Dah puas dah faham sangat dengan mentaliti bangsa indon ni. Terimalah seadanya.

    ReplyDelete
  2. mmg indo bodoh...macam taik..cilaka boleh..itu yang buat re-post....

    ReplyDelete

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC