Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Sunday 17 March 2013

Yang TERKORBAN,YANG GUGUR BANGSA AKU,BUKAN BANGSA KAU!!!!!





Mungkin tajuk Kali ini Agak Beremosi Sikit,itu menunjukkan Admin Terasa Kecewa Dengan sikap Sesetengah Pihak Yang tidak Menghormati Dan Tidak Mengenang Jasa Perjuang-pejuang Kita.

Mereka sanggup Menghina Dan Memperkecilkan Kewibawaan pihak Keselamatan Kita Baik Polis Juga Tentera.

Ada Juga Sesentengah Pihak Yang Admin Tidak Tahu Mana Hilangnya Rasa Hormat Pada Kerajaan,walaupon Kerajaan Bukan Pilihan Mereka Mereka Seharusnya Monghormati Kerajaan Mereka Walaupon Berlainan Ideologi jika Kita Menghadapi Situasi Yang Genting Seperti Hari Ini ,kerana Ia Melibatkan Kedaulatan Negara Kita,NEGARA MALAYSIA!!!!!


Ini bukan SANDIWARA!!!!!! setiap Gugurnya Perwira negara Tiada Gantinya,setiap Titis Airmata Isteri dan Keluarga Bukan Buatan Semata-mata!!!




Yang paling Membuat Admin Terguris " BANGSA MELAYU AKU YANG DIHINA DAN JUGA BUMIPUTRA" bangsa Kami Yang Memperjauang Memerah Keringat KAU tiada Hak Untuk Mengatakan Sebegitu.

Lagi Mengecewakan Admin Apabila Ada Juga Melayu Sendiri Yang Menghina Dan Memperlekeh Anggota Keselamatan Kita.







Apa Dah Jadi Ni???kemana hilangnya Semangat ketuanan Melayu Yang Dipertahan Berpuluh Tahun Lamanya??

P/s:kita Yang Memilih Jadi begini,jadi Renung2 kan Lah Jika perkara ini Berlarutan Apa Akan Terjadi???

2 comments:

  1. Orang macam ini mau ditanam hidup2....tak guna jadi Melayu dan bergama Islam. Macam tak ada bangsa dan tak ada agama! Nauzubillahi minzalik.

    ReplyDelete
  2. ALLAHUAKBAR...MASYAALLAH...

    Memang sedih. Saya sendiri tidak dapat menahan sebak setiap kali menerima perkhabaran sedih kematian perwira2 negara kita. Paling membuatkan saya tidak berhenti mengalirkan airmata ketika berita gugurnya wira tentera yg pertama di sg nyamuk. Usia semuda itu. Masih baru dalam ketenteraan. Namun cukup berani menghadapi lawan, biarpun memang itu tugas yg diamanahkan.

    Melihatkan foto ini...

    إِنَّا لِلهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُوْنَ، اللَّهُمَّ أْجُرْنِيْ فِيْ مُصِيْبَتِيْ وَأَخْلِفْ لِيْ خَيْرًا مِنْهَا

    ...teramat sedih, sayu, terkilan, marah - perasaan bercampur baur melihat foto dan membaca kisah2 ketika para perwira kita diserang hendap dan dibunuh oleh 'syaitan' yang bertopengkan manusia ini. Rasa cemas dan saat2 getir itu hanya mereka para perwira (arwah) saja yang lebih tahu. MasyaAllah, memang terlalu amat kejam.

    Inikah Islam sebenarnya ??? !!!

    Rasulullah SAW: “Barang siapa yang berperang di jalan Allah walaupun sebentar iaitu sekadar memerah susu unta, maka wajib baginya mendapat pahala syurga. Dan barang siapa yang memohon kepada Allah SWT dengan bersungguh-sungguh untuk berjihad, kemudian ia mati atau dibunuh, maka baginya balasan syahid. Dan barang siapa terluka di jalan Allah atau ditimpa kemalangan, maka ia datang pada hari akhirat sederas darah yang mengalir ketika luka warnanya seperti za’faran dan baunya bagaikan kasturi.” (Riwayat An-Nasa’ie)

    ... Sesungguhnya para perwira kita ini berkorban untuk kesejahteraan ummah dan keamanan negara. Betapa besarnya pengorbanan mereka... MEREKA GUGUR SEBAGAI BUNGA BANGSA...NYAWA MEREKA TIADA GALANG GANTINYA.

    Justeru janganlah ada sesiapa lagi yg memperlekehkan tugas dan menganggap ringan dan tidak bernilainya pengorbananan perwira2 negara kita ini...yang ramai dan kebanyakannya adalah bangsa Melayu Islam kita sendiri.

    Sehingga tika ini, airmata ini masih bergenang mengenangkan pemergiannya mereka, apatah lagi kaum keluarga mereka yang ditinggalkan.

    AL-FATIHAH bagi arwah2 yang terkorban demi kita di sini...semoga Allah swt mencucuri rahmat ke atas roh mereka.

    ReplyDelete

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC