Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Thursday 18 April 2013

BN 5-0 di Marang TIDAK MUSTAHIL.Hadi Bakal Tanduk ! #PRU13


Artikel ini saya tulis selepas membaca kenyataan penuh yakin dari calon BN Datuk Yahya Khatib Mohamad yang juga bakal pencabar kerusi Parlimen Marang menentang Haji Hadi -

"Kami semua akan bersatu menentang Abdul Hadi. Kami bukan sahaja mahu memastikan kemenangan di kerusi masing-masing tetapi juga berusaha mengetepikan pengaruh Abdul Hadi,"
SINAR.


Target BN 5-0 di Marang sebenarnya TIDAK MUSTAHIL malah dari pengamatan saya ianya tidaklah sesukar sebagaimana persepsi yang digambarkan. Maksud saya, Marang sebagai kubu 'kuat' Hadi... mungkin ramai yang beranggapan BN 5-0 di Marang sebagai slogan penyedap hati saja. 

Biar saya tulis disini - HADI TIDAK KUAT MANA PUN DI MARANG. 

Tak percaya ? Saya jarang buat kenyataan direct sebegitu kalau tidak ada bukti yang menyokong. Cuba perhatikan keputusan PRU12 bagi kawasan Marang dibawah -



Majoriti cuma 2747 saja.  Cuba perhatikan pula keputusan2 4 DUN di Marang -SELANJUTNYA

No comments:

Post a Comment

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC