Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Friday 19 April 2013

Lagi ramai ulama tinggalkan PAS, sertai UMNO#PRU13#GE13



Sehingga hari ini ramai sudah ahli-ahli PAS yang semakin sedar dengan perjuangan mereka telah terlalu jauh menyimpang dan sudah lagi tidak relevan,banyak ulamak PAS sendiri berpendapat,Prinsip arah tuju sebenar parti ini sudah tidak terpesong dari landasan,Tindakan keluar dari parti itu adalah tindakan yang sewajarnya.

Buktinya kita lihat banyak ulamak-ulamak yang sudah sedar akan ketidak relevannya PARTI PAS kini.



KUALA LUMPUR 15 April - Trend penyokong pembangkang khususnya golongan ulama dan tokoh agama kebelakangan ini menyertai UMNO jelas menunjukkan ada yang tidak kena dengan kepimpinan Pas.
Terbaharu, sebanyak 80 penyokong tegar Pas di Puchong menyertai UMNO seterusnya menubuhkan Cawangan UMNO Baitul Dhuyuf.

Ketua kumpulan itu, Yusof Mohamed memberitahu, kekecewaan utama yang membawa kepada keputusan mereka menyokong UMNO kerana Pas kini semakin jauh terpesong daripada ajaran Islam.
Beliau ditemui dalam Majlis Penyerahan Borang Keahlian serta Penubuhan Cawangan UMNO Baitul Dhuyuf di Kampung Seri Aman, Puchong, dekat sini, yang dihadiri Ketua UMNO Bahagian Puchong, Datuk Dr. Mohamad Satim Diman. - UTUSAN ONLINE ,Artikel Penuh: Utusan Melayu 

Bukti ini jelas UMNO berada dilandasan yang sebenar..anda boleh terus membaca disini



Mohd Syamsul Mohd Yusoff,
Ahli Jawatankuasa Utama Minda Pondok Kelantan.


Kota Bharu: UMNO kini sudah melakukan transformasi lebih hebat dalam memperjuangkan Islam berbanding PAS sehingga menyebabkan alim ulama tertarik menyertai parti itu.

Ahli Jawatankuasa Utama Minda Pondok Kelantan, Mohd Syamsul Mohd Yusoff, berkata PAS yang cemas dengan keadaan itu membuat tuduhan tidak berasas dengan mendakwa UMNO hanya memilih calon ulama hanya untuk meraih undi.


PAS Kelantan kini tertekan dengan pelbagai transformasi dilakukan Najib yang memperkasakan Islam, sehingga sanggup melontar pelbagai tohmahan kepada UMNO serta BN” Mohd Syamsul Mohd Yusoff, Ahli Jawatankuasa Utama Minda Pondok Kelantan


“Tindakan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) PAS Wakaf Bharu, Datuk Che Abdullah Mat Nawi, menuduh UMNO memilih golongan ulama sebagai calon pada pilihan raya umum untuk meraih undi, adalah tidak berasas...baca selanjutnya~~

No comments:

Post a Comment

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC