Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Saturday 13 April 2013

#GE13 #PRU13 #TolakPR : PAKATAN RAKYAT semakin 'GOYANG'



Menjelang PRU13 ini krisis dalam parti PAKATAN RAKYAT nampak semakin ketera,semakin berkeceramuk diatas faktor perebutan kerusi untuk menetap calon.

Isu harus dipandang serius kerana melibatkan kuasa-kuasa yang ingin memerintah MALAYSIA,dikatakan ketiga-tiga PARTI ini telah bergabung dan menjadi sebuah parti pembela rakyat,secara luaran tetapi dalam,ketiga-tiga part masih ditakuk yang lama ingin merebut kuasa seboleh-bolehnya.



Jika penentuan kuasa masih menjadi perebutan dan tidak sefahaman,bagaimana nanti jika apabila mereka mendapat mandat untuk memerintah??macam mana nak takbir negara,jika satu keputusan dibuat,tetapi tidak disokong sebelah pihak lagi.

Maka timbulah perselishan antara parti,bila dah jadi macam wujud juga perbezaan kaum dalam pentadbiran,bila dah jadi begitu mula la,pentadbiran akan mula kucar-kacir,orang bawahan mula hilang kepercayaan,akan timbul pergaduahan yang mempertahankan ketua masing-masing,ISU perkauman pula aka menjadi lebih besar dan hebat..

Dan yang pastinya AKAN terhasil lah PEMBERONTAKAN BERSIH 4.0,ini ke yang ingin dicapai?macam ini nak jaga putrajaya?kepada rakyat-rakyat malaysia,jika kita tak mahu ditindas semacam dahulu,tidak mahu kehancuran pada malaysia tercinta.Modul pemerintahan 55tahun malaysia aman,damai dan maju telah ditonjolkan oleh BN,jadi jika benar kita tidak mahu mengambil risiko UNDIAN PADA BN adalah jawapan yang paling tepat!!!

renung-renungkan lah.."biar mati anak jangan mati adat,biar hilang nyawa dikandung badan asalkan kepentingan anak cucu tidak tergadai.."

No comments:

Post a Comment

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC