Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Friday 19 April 2013

Penipuan dan Penindasan Kaum India Anuar #UbahPenang #TolakPR #PRU13 #BNBagus


Kampung Buah Pala adalah sebuah perkampungan bagi Kaum India Sejak dari Bertahun lamanya yang terletakanya di PULAU PINANG.LIMA(5) tahun telah berlalu sebelum PRU12 anwar telah melawat ke kawasan perkampungan itu dengan menyajikan janji-janji manis bagi menyesaikan masalah mereka dalam masa 2 minggu jika memberi UNDI kepada pakatan rakyat.

Ya,Pakatan Rakyat menang dan menguasai PULAU PINANG,lepas 2 minggu seperti yang kita tahu Anuar telah berjanji akan menyelesaikan masalah RAKYAT di Perkampungan Buah Pala,dan janji itu memang DITUNAIKAN dengan sungguh berjiwa Rakyat dan berdedikasi ,hasilnya adalah seperti gambar dibawah.....





Lepas 2 minggu Pakatan mentadbir Pulau Pinang, Anwar Ibrahim terus lupakan kesengsaraan mereka.Beginikah cara wakil rakyat yang dikatakan akan membawa perubahan kepada rakyat dan negara?

Jika masalah kecil begini Anuar tidak dalam tunaikan janji-janjinya tetapi lebih memberi kesengsaraan kepada Rakyat,Bagaimana dia akan menjaga pentadbiran negara???

Kerajaan BN 55 tahun memerintah,negara semakin maju,pendidikan diberikan,perubatan disalurkan semuanya cukup lengkap.

Jika tidak ada campurtangan kerajaan BN, masalah Kg Buah Pala tidak akan selesai hingga ke hari ini.

Tetapi admin yakin sepenuhnya,rakyat disana sudah sedar,kesal dan akan bangkit membantu BN untuk merampas kembali takuk pemerintahan,dengan memberi sepenuh sokongan secara 100%.Disini admin ada selitkan VIDEO bukti kekejaman dan janji manis anuar ibrahim adalah PEMBOHONG BESAR dan Secara TERANG-TERANGAN.



HIDUP BARISAN NASIONAL!!!UNDI BN UNTUK KESEJAHTERAAN RAKYAT!!

No comments:

Post a Comment

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC