Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Monday 22 April 2013

(Video) Warkah Keramat Ummi Halfida Part 2#PRU13 #GE13


Warkah dari Umi Halfida ini menerangkan berkenaan tingkah laku dan kelakuan buruk AnuWar Ibrahim serta Abangnya sendiri Azmin Ali,ikuti selanjutnya keterangan yang selama ini menjadi rahsia dan tanda tanya.


Wajib tonton!!kerana masa depan semuanya terletak ditangan RAKYAT yang akan MENILAI,adakah anda mahu kan seorang PEMIMPIN yang mempunyai kelakuan yang tidak BERMORAL???

kepada rakyat yang menetap di PEMANTANG PAUH,sebagai rakyat yang prihatin admin tahu yang penduduk disana semua telah terbuka minda,dan telah menolak anuar si pengkhinat negara,mana tidaknya selama 5tahun telah pon berlalu,janji-janji manis menjadi kenangan semata-mata,ditinggalkan rakyat sebegitu,sedangkan dia boleh bercuti dan berkempen tanpa menghindari rakyatnya di pematang pauh.

Layakkah dia untuk memimpin lagi disitu?? Peluang telah pon diberikan,tetapi dia tetap tidak dapat menjalankan tugas sebaik mungkin,tiada kemajuan tiada harapan,yang hanya ada janji manis yang tidak tepati,yela bak kata pemimpin diorang MANIFESTO BUKANYA JANJI!!!

Warkah Keramat Ummi Halfida Part 2 - KLIK SINI

Warkah Keramat Ummi Halfida Part 1- KLIK SINI

p/s: UNDI LAH "BARISAN NASIONAL"-untuk Maklumat lebih lanjut lawat ke Analisis Politik Terkini-KLIK SINI

No comments:

Post a Comment

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC