Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Saturday 13 April 2013

PERLAKUAN NIK AZIZ YANG KINI KELIHATAN SESAT DAN MENYESATKAN HEBAT DIPERKATAKAN??#PRU13#PG13



Selain berkeras mempertahankan kenyataan beliau bahawa solat orang UMNO tidak dapat pahala, Nik Aziz menambah lagi dengan kenyataan gila beliau bahawa “sekiranya Nabi Muhammad SAW masih hidup, UMNO juga akan menentang baginda Rasulullah.”


BUkan itu saja yang terbaru,disebabkan oleh "MENTAL DISOBER" kemungkinan membuat pOK NIK mengeluarkan kenyataan yang "SOLAT ORANG UMNO TIDAK DAPAT PAHALA" Persoalannya dia ni sapa ye?yang boleh menjatuhkan hukum?paling menjelikan sesetengah pengikut dia ni mengatakan dia "MAKSUM" subhanallah,dah jauh terpesong pengikut-pegikut dia ni..


MAKSUM hanya pada NABI MUHAMMAD S.A.W,kerana baginda tidak penrah ada dosa dan tidak pernah berbuat perkara yang mendatangkan dosa,tetapi mengapa,kerana taksub akan ajaran PAS dan NIK AZIZ,pengikutnya mengangkat nik aziz lebih dari kekasih ALLAH S.W.T.Pengangan apa yang dipegang mereka-mereka ini?adakah amanat hadi awang???apa nak jadi la kan..

Tapi memang ternyata PAS banyak kepesongan ,ramai ulamak-ulamak pondok yang dulu Pengikut PAS membuat 360 u turn untuk meninggalkan PAS,ini membuktikan lagi bahawa PAS telah keluar dari landasan dan kejam.Mengapa kejam???Atas sebab U-TURN da menyokong perjuangan UMNO,KERAJAAN PAS-KElantan telah merobohkan sekolah pondok rakyat disana,yang di ketuai oleh TUAN GURU ABDULLAH SA'AMAH selajutnya disini...

Hebatkan PAS ini,diluaran lembut,bersih,halus,tetapi didalam hancur,hitam,dendam,punah ranah..dulu PAS tidak macam ni,tetapi atas dasar mengikut telunjuk PKR dan DAP..PAS bertukar menjadi kerajaan yang zalim dan sombong dan takbur untuk mendapatkan takut pemerintahan..astarfirullahalazim...

P/S: "BANYAK BUKTI YANG DAH ADA.MASING-MASING ADA AKAI,hangpa nak KALIH KA,UBAH KA,TUKAQ KA,PUSING KA,SPIN KA,SWING KA,dah boleh pikior kan,kebaikan dan keburukan datangnya dari kita sendiri,apa yang pasti,untuk kestabilan ekonomi,sosial dan pembangunan BN adalah pilihan ADMIN"

1 comment:

  1. SEWAKTU SEKOLAH AGAMA DULU USTAZ AKU BILANG SALAH SATU TANDA AKHIR ZAMAN IALAH TERDAPAT ULAMAK JAHAT YANG MEMPENGARUHI FIKIRAN UNTUK MEMECAHBELAH UMAT. APA KAH INI SALAH SATU TANDA YANG AKHIR ZAMAN SDG BERLAKU. ASTAGFIRULLAH AL AZIM.....MARILAH MEMPERSIAPKAN DIRI UNTUK KEMBALI KPD NYA DAN MENDAPAT KEREDHAANNYA.

    ReplyDelete

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC