Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Wednesday 24 April 2013

SABOTAJ: Serangan "BOM" di Ceramah Barisan Nasional @dzainalabidin #PRU13 #GE13 #TOLAKKEGANASAN


Mengejutkan apabila satu letupan di BILIK GERAKAN P047 PARLIMEN NIBONG TEBAL,telah mencemari ceramah yang dianjurkan oleh BARISAN NASIONAL. 

Ceramah Perdana anjuran Barisan Nasional 23 April 2013 di cemari dengan niat jahat pihak tidak bertanggungjawab.

Ketika Datuk Dr. Teng Hock Nan sedang berucap semua yang hadir dikejutkan dengan satu letupan yang dipercayai bom.Bunyi yang kuat itu menggemparkan semua orang namum sikap profesional dan semangat yang kental,semua yang hadir tidak berganjak.

Ianya masih dalam siasatan pihak polis,dan polis juga telah mengesahkan yang letupan itu adalah bom.Hal ini terjadi dipercayai untuk mensabotaj pihak penganjur dan Barisan Nasional.

Seorang pengawal peribadi Dato Zainal Abidin yang juga calon Parlimen Nibong Tebal telah tercedera dan segera dikejarkan ke Hospital Sungai Bakap.Keadaannya stabil setelah mendapat rawatan.

Sisa bom sedang diusahakan untuk dikeluarkan oleh pihak polis.

Dato Zainal yang mengulas mengenai perkara ini menyerahkan semua kepada pihak polis untuk siasatan dan tindakan.

Ini menunjukkan sikap terdesak pihak berkenaan untuk mensabotaj Barisan Nasional.



Akibat daripada letupan tersebut Seorang pengawal peribadi Dato Zainal dikejarkan hospital apabila tercedera disebabkan letupan itu.Keadaannya dikatakan stabil dan masih menerima rawatan.


Ketika ini Pasukan polis daripada unit forensik sedang menjalankan siasatan bagi memastikan tiada serpihan-serpihan kemungkinan daripada letupan tersebut.Selain itu Forensik sedang membuat siasatan untuk mengenalpasti jenis bahan letupan mercun kah?atau sememangnya bahan letupan buatan sendiri??.Pihak berkuasa masih sedang berusaha untuk memastikan kawasan kejadian bersih sepenuhnya.



Pada ketika ini,kawasan yang dianggap tercemat ditutup seketika untuk memudahkan Pasukan Polis untuk membuat siasatan yang lebih terperinci,keputusan akan diberitahu nanti.


Turut hadir ke program tersebut adalah dari ke-empat-empat yang akan bertanding di P047 PARLIMEN NIBONG TEBAL.Y.Bhg Dato Zainal Abidin Osman ( Penyelaras Parlimen Nibong Tebal) dan Y.B Dato' Mahmud Zakaria ( ADUN Sg Acheh),Y.B Tan Cheng Liang, Mohd Foad Mat Isa ( Penyelaras KADUN Sg Bakap).Turut hadir juga Pengerusi Barisan Nasional PENANG Teng Chang Yeow dan dato musa sheikh fadzir yang turun memberi semangat dan penerangan kepada masyarakat.

Gambar semasa Ceramah berlangsung...




#VIDEO RINGKAS PESANAN KEPADA SEMUA RAKYAT OLEH PENGERUSI BARISAN NASIONAL TAN CHENG YEOW.



P/S: KO TAK AKAN TERLEPAS KEPADA YANG TERLIBAT DALAM KEJADIAN INI!!!
untuk info lanjut berkenaan POLITIK SEMASA KLIK SINI

4 comments:

  1. ORG PKR&PAS XPYH POYO SGT. AWOK ANGKAT PEMIMPIN YG BONGGOK HANGPA DAPAT LA HABUAN YG BODOH. PEMIMPIN YG HANGPA PUJA TU DOK KATA ORE YG BODOH DOK PILIH AKU JUGAK SETELAH diPERBODOHKAN MEREKA JADI JGN NAK SALAHKAN ORE LAIN. MEME ORG PKR&PAS BODOH SEMUA SEBELUM GE13 JGN NAK TUNJUK LANGAK KATA HANGPA ORE PKr&PAS PANDAI DKT NEGERI ORE. PADAN MUKA HANGPA. TP AKU SEDIHLA..

    ReplyDelete
  2. Sbar2 kita tunggu dan lihat sapa salah sapa yang benar,yang benar sentiasa akn menang walaupon terpaksa mengharungi pahit perit itu la permainan duniawi..HIDUP BN In Shaa ALLAH..

    ReplyDelete

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC