Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Thursday 4 April 2013

Ketahui Jika Terjadinya Rusuhan,Apa Akibatnya!!!!


Berikut merupakan fakta menarik mengenai rusuhan di London baru-baru ini.
Ia berlaku selepas satu perarakan secara aman diadakan ke balai polis di Tottenham bagi membantah kematian seorang penumpang teksi yang ditembak mati polis dalam satu kejadian berbalas tembakan Khamis lalu.

Kekacauan yang berlaku di Tottenham, utara London tercetus selepas seorang lelaki terbunuh dalam satu kejadian berbalas tembakan dengan anggota polis.
Beberapa buah kereta peronda polis dan sebuah bas dua tingkat dibakar ketika beratus-ratus perusuh mengamuk di pekarangan balai polis di Tottenham High Road.
Perusuh memecah masuk kedai-kedai di High Road melalui tingkap sebelum dilihat menolak troli yang penuh dengan muatan barangan curi.

Kawasan London Tengah sering menyaksikan demonstrasi oleh golongan pelajar dan kesatuan pekerja dalam tempoh beberapa bulan kebelakangan ini, tetapi kekacauan terbaru ini merupakan yang terburuk pernah berlaku dalam masa bertahun-tahun di kawasan pinggir bandar.Ini terjadi di sekitar london bagimana yang terjadi di MALAYSIA dulu. anda boleh ke sini dan juga sini!!! dan DISINI JUGA!!!!!!!!!!!


ini pula merupakan gambar rusuhan dari sumber Huffington Post , Daily Mail dan BBC :






































1 comment:

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC