Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Tuesday 16 July 2013

GARA GARA MENGHINA ISLAM REMAJA CINA DIBOGELKAN 8 LELAKI !!!! ?

Salam YDH Dato/ Tuan 

laporan kes bersabit melarikan orang.

Daerah: Sri Muda report, Selangor dan Jalan Tun Razak report, Sentul.

Nama mangsa remaja Cina: Ng Mun Tatt, 24.
kerja: Penjaga kaunter kafe internet.
Alamat: NO 29 JLN MANJA 25/11 TAMAN SRI MUDA SEK 25 SHAH ALAM.

Diculik di hadapan sebuah restoran ketika sedang makan bersama teman wanita sekitar jam 3 pagi oleh 8 (L) dipercayai berbangsa Melayu menaiki sebuah kereta jenis Toyota Alphard.. guna nombor pendaftaran palsu. Teman wanita ditinggalkan dan tidak diapa-apakan

Mangsa kemudiannya dibawa ke kawasan hutan sebelum ditinggalkan di kawasan tepi jakan Km4.5, Lebuhraya Duke (Duta hala Ulu Klang) berhampiran susur masuk ke Setiawangsa, dalam keadaan bogel.

Seluar, baju, pakaian dalam, boxer dilarikan suspek, manakala barang berharga spt dlm Shah Alam report: wallet, telefon bimbit dan rantai emas dikembalikan kepada teman wanita semasa mangsa dilarikan.

Mangsa mendakwa badannya diconteng oleh suspek kerana perbuatannya... (Pengakuan SULIT- Menghina orang Islam dan Orang Melayu dalam laman sosial peribadi spt Facebook, Twitter serta mencampakkan bangkai babi di hadapan rumah dan surau orang Melayu yg menjadi sasaran agenda parti politik DAP untuk cetuskan ketegangan).

Suspek cuba untuk tidak membuat laporan polis kerana bimbang tindakannya terbongkar dan akan mendedahkan ramai individu.

Sehingga kini, hanya satu laporan polis dibuat oleh penunggang motosikal yang menemui mangsa dan membuat laporan polis.

Laporan lengkap menyusul oleh Asp Harnizam Jasuli (IPK Selangor) dan Inspektor Praba, Balai Polis Jalan Tun Razak. conbine report.

Untuk maklumat YDH Dato/ Tuan, kes dirujuk kepada CID JSJ Bukit Aman dan tindakan oleh E3, E4, SB Bukit Aman.-SUMBER

No comments:

Post a Comment

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC