Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Friday 19 July 2013

MUSIBAT!! Pelajar Mengandung Dirogol Abang Kandung Durjana


CHUKAI – Perbuatan terkutuk seorang pelajar tingkatan lima yang tergamak menjadikan adik kandungnya sendiri sebagai pemuas nafsu terbongkar apabila mangsa mengalami keguguran, tiga hari lalu.

Ketua Polis Daerah Kemaman, Superintendan Che Suza Che Hitam berkata, mangsa yang juga pelajar tingkatan dua dan bersekolah di sekolah sama dengan abangnya itu mengalami keguguran sewaktu mendapatkan rawatan di Hospital Kemaman.
Menurutnya, suspek dipercayai merogol adiknya itu pada pertengahan April lalu dalam kejadian di rumah mereka di sebuah kampung di Chukai.

Bagaimanapun, mangsa tidak menceritakan perbuatan sumbang yang dilakukan oleh abangnya itu kerana telah diugut oleh abangnya itu.

“Hasil pemeriksaan dilakukan, doktor mengesahkan mangsa mengandung 12 minggu dan doktor yang merawat mangsa kemudiannya membuat laporan polis di Balai Polis Chukai.

“Bagaimanapun mangsa masih lagi dirawat di wad bagi memastikan keadaan kesihatannya kembali pulih,” katanya.

Akibat perbuatan terkutuknya terbongkar, suspek bertindak melarikan diri dan kini diburu pihak polis.

Che Suza berkata, kes itu disiasat mengikut Seksyen 376B Kanun Keseksaan kerana sumbang mahram yang jika sabit kesalahan pesalah boleh dijatuhkan hukuman penjara tidak kurang enam tahun dan tidak melebihi 20 tahun serta boleh dikenakan sebatan. -Sh

No comments:

Post a Comment

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC