Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Sunday 21 July 2013

(video)Mamat ni MENTAL tapi......



Video ini dirakamkan di hospital sakit jiwa di Kelantan. Kita doakan beliau cepat sembuh dan hidup normal seperti insan lain. insyaAllah.

Suara sedap,kalau jadi artis ni pasti boleh melutop!! tapi itu lah hakikat dunia,mungkin menghadapi masalah yang tidak dapat diselesai kan,hinggakan menghadapi tekanan jiwa dan mental,apa pon MF mendoakan juga agar dia sembuh supaya dapat menjalani kehidupan normal kembali







    Bagi MF Yang salah tu hanya etika undang-undang dunia saja..bagus yang upload video ni sebab ramai yg mendoakan beliau cepat sembuh moga-moga dibulan yg mulia ini Allah perkenankan doa salah seorang dari kita yg mendoakan beliau moga beliau cepat sembuh dan menjadi manusia yg beriman pada allah..insyaallah.
    Apa pendapat korang???

    2 comments:

    1. Ayat ayat 1-5, 255-257, 284-286 Surah Al Baqarah amalkan membacanya setiap hari insyaAllah menjauhkan dr bala' dan malapetaka, gangguan makhluk jahat dan penyakit gila.
      Yakin dgn Allah swt yg memberi bimbingan dan petunjuk, Dialah yg melindungi, bukan ayat yg melindungi. Sesiapa yg bertawakal kpd Allah swt, itu dah cukup bgnya, dan Dialah yg melaksanakan segala TakdirNya.

      ReplyDelete

    DARAH SATRIA

    Popular Posts

    Entri Malayan Fighter

    SILA KLIK PIC