Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Tuesday 23 July 2013

HUH...BENAR ke Wanita Korea ni MengHINA ISLAM???



ISLAM ITU INDAH,ISLAM ITU SUCI,CUMA YANG BENAR-BENAR FAHAM TENTANG ISLAM AKAN BERKATA SEPERTI WANITA KOREA INI!!!!
Pastikan LIHAT VIDEO INI JUGA KLIK SINI



Dalam Islam tidak dipernah diajar untuk bersifat racist,ganas,dan sebagai..jika ISLAM diberi pendedahan dengan  betul perkara-perkara seperti mengatakan bahawa ISLAM adalah agama yang ganas pasti tidak akan tercetus!!

Misalnya ada satu PARTI HIJAU tu..yang KONON berdakwah untuk menegakkan ISLAM ,Walhal pengisiannya apabila berceramah penuh dengan caci-maki,dan juga hasad dengki,tetapi penerangan tentamg keindahan ISLAM cuma 10% dari ceramah,apabila diberi tajuk misalnya "PERPADUAN TERAS KEAMAAN"atau "ISLAM PANDUAN PERPADUAN" ,tapi pengisiannya pasti,UMNO RASUAH,UMNO TOLAK HUKUM ISLAM,UMNO KAFIR,SOLAT ORANG UMNO TAK SAH,UMNO TINDAS KAUM LAIN!!,Dan pelbagai lagi tomahan-tomahan yang tidak berasas!!!

Bersyukurlah Malaysia sentiasa aman yang dipimpin Oleh ORANG UMNO yang hingga kini,kita dapat menikmati kemajuan yang pesat,KL TOWER,KLIA,SEPANG CIRCUIT,PUTRAJAYA yang di kejar-kejar puak pembangkang tapi tak dapat.

Apa LAGI yang KITA MAHU???

Dibawah kerajaan UMNO lah,Tilawah Al-quran sentiasa Malaysia menjadi tuan rumah,bukan itu saja persindangan OIC Organization of the Islamic Conference (OIC) ,Malaysia juga sebagai pengerusi.

Siapa yang jadikan MALAYSIA macam tu???

Siapa lagi kalau bukan tokoh kemajuan kita TUN MAHATHIR,orang kenal Malaysia pon sebeb beliau,22 tahun memerintah,tiada pemberontakan ,tiada perhimpunan haram,dan yang paling penting sekali adalah TIADA SIAPA PON BERANI MEMPERTIKAIKAN ISLAM DAN MENGHINA ISLAM!!!!!

Renung-renungkan lah kembali!! siapa yang nak jaga agama kita kalau bukan bangsa kita,bangsa MELAYU!!!

3 comments:

  1. Orang Islam sendiri pun boleh hina Islam, pasal apa orang lain tak boleh? Yang dikatakan Ulamak dan Ustaz sendiri boleh peralatkan agama untuk politik, pasal apa orang asing tak boleh?

    Yang sedihnya yang dikatakan Ulamak dan Ustaz tu bukan pun orang Islam. Setakat Isle saja. Tapi menjahanamkan nama baik Islam. Sepatutnya diharamkan perkataan Islam pada nama parti PAS itu sebab semakin mencemarkan kesucian agama PAS. Kalau dah jadi Parti Aslam Sedunia pun, lantak dema lah nak buat apa pun.

    ReplyDelete
  2. BIASA LA...PAS KAN PARTI AJARAN SESAT!!!! SEBAB TU DALAM CERAMAH TAK PERNAH NAK TUNJUKKAN TAULADAN YANG BAIK....MAKI HAMUN ADALAH KEWAJIBAN MEREKA!!!!

    ReplyDelete

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC