Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Monday 15 July 2013

TONY PUA CINABENG KANTOI PULAK!!!


AKAL BABI BERNAMA TONY PUA... DIA SUDAH KANTOI, SEKARANG DIA SURUH ZAHID COVER PULAK KEKANTOIANNYA????Kalau dah namanya chinabeng DAP, perangai sekor-sekor memang macam harami.


Anehnya, ramai pula Melayu bahlol yang sangat terpesona dengan ‘tahap cerdik persis babi cari ubi’ yang ditunjukkan oleh para pemimpin DAP tanpa mereka sedar, mereka tidak ubah seperti Lebai Malang yang akhirnya kerugian semua benda kerana tamak membuat pilihan...

Yang mencetuskan isu adalah chinabeng dengan kepalanya adalah PUAKA TERBESAR, Kit Siang. Kit Siang yang paling becok bercerita tentang tidak selamatnya kaum Cina di Malaysia kerana masalah dan peningkatan kadar jenayah. Kemudian disahut pula oleh para pemimpin PKR seperti Nurul Izzah dan Anwar Ibrahim.

Namun sebelum mereka memekak dan menyalak, dari awal lagi telah dikatakan bahawa penghapusan Ordinan Darurat akan menyebabkzn peningkatan kadar jenayah kekerasan. Malangnya puak chinabeng dan Melayu bangsat ada hujah dan helah mereka yang tersendiri. Manakala para pecacai dan penyokong mereka pula bukan main lagi menjilat dengan memberikan sokongan tidak berbelah bahagi.

Terbukti dan ternyata jenayah kekerasan memang meningkat. Dan tanpa mahu menyalahkan diri sendiri kerana mahukan serta mendesak agar Ordinan Darurat dihapuskan, puak yang sama, lidah yang sama begitu pantas menyalahkan pihak lain.

Tony Pua beberapa hari lepas telah mengeluarkan dan menyiarkan graf dan histogram indeks kadar jenayah negara. Berbekalkan itu, mulutnya semakin lancang mengutuk dan mencela. Menteri Dalam Negeri pula telah memberitahu perkara sebenar tetapi malangnya seklai lagi dengan kepakaran putarbelit dan berbohong, Tony Pua meminta agar Zahid membuktikan bahawa penghapusan dan pemansuhan Ordinan Darurat telah meningkatkan kadar jenayah.

Dia sendiri yang kata dan bersungguh-sungguh membuktikan wujudnya peningkatan kadar jenayah ketara tetapi apabila menyentuh tentang Ordinan Darurat sahaja, Tony Pua terus jadi tidak tentu arah.

Sepatutnya yang perlu memberikan dan menampilkan bukti adalah Tony Pua serta para pemimpin DAP sendiri. Mereka yang perlu menunjukkan kepada rakyat bahawa penghapusan Ordinan Darurat tidak mempunyai kaitan langsung dengan peningkatan kadar jenayah kekerasan. Mereka juga perlu membuktikan bahawa para penjenayah bersukaria dan bermaharajalela melakukan jenayah kekerasan mahupun kewujudan kartel atau kumpulan jenayah terancang sekarang adalah disebabkan kelemahan PDRM dan ATM bukan kerana tiada lagi akta yang membendung segala perlakuan jenayah selama ini.

Jadi, jadah apa pula Tony Pua meminta Zahid memberikan pembuktian sedangkan orang yang perlu berbuat demikian adalah dia sendiri.

Sudah tentulah kerana dia adalah Chinabeng dan selaku Chinabeng dia memang tidak mempunyai sebarang perasaan malu. Sebaliknya menggunakan kesempatan itu untuk menunjukkan dan membuktikan dia lebih cerdik berbanding Melayu dan Bumiputera yang diberikan kuasa memerintah dinegara ini.-sumber:theflyingkick

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC