Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Thursday 1 August 2013

Dari Dulu Lagi CINA DAP cuba jatuhkan MELAYU!!! baca kalau nak tahu!!


Kita sebagai orang melayu bagi MF kena berpaling kembali kepada sejarah yang mana dahulunya CINA DAP@ Komunis dari dulu lagi cuba untuk menjatuhkan dan menakluki bumi bertuah kita.

MF bukan ingin bersifat Racist tapi ini adalah kenyataan selepas kita menerima mereka dengan hati terbuka PUAK-PUAK DAP komunis ini,mereka sengaja mencuri kesempatan yang ada.


Bukit Kepong MF berpendapat ramai yang dah lupa akan sejarah bukit kepong dimana SIAPA yang menyerang BALAI POLIS BUKIT KEPONG ITU???? sejarah tetap sejarah,siapa lagi kalau bukan DAP KOMUNIS,agenda mereka yang tidak pernah putus-putus untuk menakluk dan berkuasa di MALAYSIA sentiasa diwariskan kepada anak cucu mereka turun-temurun.

Sekali lagi MF nak bagitau sejarah tetap menjadi sejarah,Bangsa apa yang menjaga keamaan negara ketika itu,Bangsa apa yang gugur mempertahankan negara pada masa itu??bukankah bangsa Melayu,bangsa melayu yang dibunuh,mati terbakar dalam keadaan yang menyedihkan..

SIAPA??SIAPA?? yang lakukan?? CINA DAP KOMUNIS.....

Ya mereka yang lakukan KENAPA??KUASA DAN PENAKLUKAN!!!

Zaman dah moden,cara pon dah moden,tapi agenda dan ideologi mereka tidak pernah pon sedikit berubah..Cuba lihat LIM KIT SIANG,LI GUAN ENG...ideologi komunis tidak pernah luntur dalam diri mereka!!!

Tapi kenapa MELAYU MASIH BUTA,dari dulu lagi mereka sudah bersikap sedemikian,mengapa harus kita biarkan mereka untuk bermahaajalela disini??MF sedih dengan segelintir dengan anak melayu kita sendiri..

MENGAPA??? lihat gambar dibawah..


Kenapa ada segelintir yang ada macam ni??Kurang pendedahan sejarah ka?bangsa sendiri mengkhinati bangsa,kerana agenda untuk memerintah MALAYSIA itu sahaja,Kerana taksubkan kuasa sanggup mereka-mereka ni untuk melakukan apa saja,asalkan cita-cita mereka tercapai.

MF nak selitkan detik-detik sejarah bagaimana komunis DAP berjaya menawan BALAI POLIS BUKIT KEPONG,walaupon ianya hanya lakonan semula harap kita boleh mengambil ikhtibar



Saat saat terakhir Balai Polis Bukit Kepong seperti yang ditunjukkan di dalam Bukit Kepong (1981 ). Memandangkan ramai anak muda buta sejarah hingga tergamak mengangkat KOMUNIS LAKNAT sebagai wira & memperlekehkan pergorbanan anggota polis yang terkorban, filem ini WAJIB ditayangkan dikaca tv setiap tahun agar generasi muda tahu siapa wira & siapa pengkhianat yang sebenar. Paling tidak, beli dvd tayangkan di rumah pada anak anak. Pihak sekolah jugak wajib tayangkan filem ini pada anak murid sebagai pendedahan.

 Pedulikan BEGA PR & BEGA RBA TERUTAMA DAP LAKNAT. APA YANG MEREKA BOLEH BUAT !? MEREK TAK TAHU APA & TAKUT SEBAB MEREKA PUN SAMA DENGAN KOMUNIS LAKNAT. SEMOGA ROH ANGGOTA POLIS YANG TERKORBAN DALAM TRAGEDI BUKIT KEPONG DI TEMPATKAN ORANG ORANG YANG BERIMAN. AL FATIHAH.

3 comments:

  1. Melayu mempermainkan melayu sendiri kerana kuasa,wang,nama,perempuan dan macam-macam lagi, mereka tenguk yang dapat sekarang tapi tak tenguk apa akibat akan melanda atas perbuatan mereka tu, ada yang sedar apa yang mereka buat kerana mengejar matlamat mereka sanggup mengkhianati bangsa sendiri.

    ReplyDelete
  2. Assallamualaikum

    Tragedy KROH dan banyak lagi mesti di buat iktibar agar melayu senantiasa berwaspada walau baik macam mana pun cinabeng dan keling ni.

    Melayu-muslim terlalu berlembut dan cepat ada perasaan belas.

    MF antara blog yang baik.

    OM - Melayu Liar Negara

    Wassallam

    ReplyDelete

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC