Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Saturday, 3 August 2013

Wanita cantik ini mencuri ayam dengan menyumbat dalam kemaluannya (7 gambar)




Pencuri zaman sekarang macam dah ada diploma dan degree pulak. Semakin banyak idea mereka untuk mencuri. Semakin cerdik dan bermacam helah mereka buat untuk mencuri.

Gambar dibawah menunjukkan sepasang kekasih mencuri di sebuah pasaraya dengan menyembunyikan ayam mentah didalam KEMALUAN teman wanitanya. Bagi kami, seekor ayam adalah terlalu besar untuk dimasukkan kedalam ' benda ' tu. Tapi boleh pulak kan ?

Pelik betul manusia kat dunia ni.-sumber

















1 comment:

  1. Tak senonoh !...hilang selera nak makan ayam.

    ReplyDelete

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC