Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Tuesday, 13 August 2013

SUAMI DAYUS PUKUL BINI MACAM BINATANG!!!!! (vidoe)



Oh Malaysia ku,macam-macam hal sekarang ni kan,Bila MF tonton video ni geram dengan dan malu dengan si suami ni aduyai!!! kalau dah benci,tak suka,melaut ceraikan jela kan!!!!

kalau ada apa-apa pon boleh bawa berbincang kan..bukan ni caranya...apa perasaan korang lepas tonton video ni??


video

2 comments:

  1. Kat mana ni? dah tahu tu buat report ajerlah

    ReplyDelete
  2. Apasal la suami ni..masuk hantu kot..kesianla..wanita ni lemah ..yang saya tak puas hati tu pukul ke berkelahi ke ..kalau boleh jgn depan anak2 memang lah setiap rumahtangga ni mesti ada masa kita bertengkar..dan dan boleh lari drpd masaalah punya...betul lebih baik buat report polis lah nanti timbul plk isu lain..tq

    ReplyDelete

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC