Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Friday 30 August 2013

GuanG Eng pengecut haramkan FILEM TANDA PUTRA DI TAYANGKAN DI PENANG!!!!




ARAHAN PENGHARAMAN TANDA PUTERA DI PULAU PINANG DAH DIKELUARKAN, TAPI GUAN ENG CEPAT-CEPAT BETULKAN ARAHAN???

Kalau dah namanya Lim Guan Eng, pembohongnya samalah macam penjenayah yang menculik seorang budak lelaki berusia 6 tahun yang kedua-dua belah matanya dikorek hidup-hidup untuk mendapatkan korneanya sepertimana laporan media semalam.


Apabila Guan Eng yang penuh bersemangat mahu membela DAP dan sejarah buruk parti tersebut dalam sejarah hubungan kaum di negara ini, tindakannya hanya menambahkan lagi masalah hubungan berkenaan.

Bermula dengan arahannya agar semua pawagam di Pulau Pinang mengharamkan fIlem TANDA PUTERA dan mendapat sokongan cukup besar daripada cinabeng yang yang mahu mengambilalih pentadbiran negara dan pada masa yang sama enggan menerima hakikat sebenar sejarah hitam negara yang dipalit najis oleh DAP, sekarang Guan Eng sedang kepanasan dan cuba menyembunyikan belang rasisnya.

Surat arahan untuk pengharaman tersebut sudah pun dikeluarkan dan Melayu yang bekerja dengannya sudah pun menandatangani surat arahan tersebut.

Bagaimanapun, Guan Eng yang bijak berpolitik telah mengambil kesempatan itu dengan menyatakan bahawa arahan pengharaman sebenarnya adalah salah tanggapan sebaliknya yang dimaksudkannya adalah NASIHAT.

Kononnya Kerajaan Negeri Pulau Pinang menasihatkan pawagam di seluruh negeri agar tidak menayangkan filem berkenaan.

Hanya NASIHAT bukan ARAHAN!

Pandai juga cinabeng yang tak dapat beza perkataan LUNTUR dengan LENTUR dan RUNTUH bermain dengan istilah Bahasa Melayu. Siapalah gamaknya yang jadi cikgu bahasa Guan Eng ek?-sumber

No comments:

Post a Comment

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC