Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Tuesday 13 August 2013

PANAS:Pendedahan klinik Syiah di Taiping, Perak. ??(BOIKOT)



TAIPING 5 Ogos - Jabatan Agama Islam Perak (JAIPk) hari ini menyerbu dua premis di sini dan menahan dua individu yang dipercayai mempunyai kaitan dengan ajaran Syiah.



Tidak lama selepas itu, JAIP turut menahan seorang lelaki di sebuah premis di Kampung Klian Pauh, Jalan Kamunting Lama dan merampas beberapa lagi bahan serta dokumen berkaitan ajaran tersebut.

Pengarahnya, Datuk Mohd. Yusop Husin berkata, kedua-dua individu tersebut iaitu Dr. Nur Azah Abdul Halim, 41, dan Mohammad Ridzuan Yusof, 51, didakwa di Mahkamah Tinggi Syariah Perak, di sini petang ini. Baca laporan akhbat lebih lanjut: http://www.utusan.com.my/utusan/Dalam_Negeri/20130806/dn_03/Premis-ada-kaitan-Syiah-diserbu-dua-individu-ditahan

Siapakah Dr. Nur Azah Abdul Halim? Beliau yang tertera di gambar bersebelahan dengan suami Syiahnya bernama: PDr Azmi Zainonabidin.

Klinik yang diserbu itu boleh juga dilihat di gambar yang kami sediakan. klinik ini beralamat: 41, Jalan MK 1, Medan Kamunting, Kamunting, 34600, Kamunting, Perak.

Siapakah yang mendedahkan maklumat ini? Maklumat ini didedahkan oleh rakan mereka sendiri yang masih mencintai para sahabat Nabi SAW dan tidak lagi sanggup melihat mereka menyesatkan umat Islam di situ.

# Kami menyeru agar saudara-saudari yang tinggal di kawasan tersebut agar memboikot dan menghalang rakan-rakan, ahli keluarga dan sekian daripada terus mengunjungi klinik tersebut.

Bak kata orang, jangan boikot syarikat orang Melayu, jangan sabotaj, tolong menolong. Ya kenyataan yang sangat benar, tetapi jangan lupa Aqidah jauh lebih penting daripada 'melayu' tersebut. Boikot Syiah habis-habisan kerana mereka ini bukan lagi Islam! -sumber

2 comments:

  1. Salam Tuan, Kita tak guna boikot mereka . Mereka sudah kaya, zakat yg diberi pada orang2 sunni pun setahun berpuluh ribu ringgit, Sekolah Tahfiz kami ahli sunnah pun dibantu oleh mereka. Dalam kes diatas mereka menang. dan Sekarang mereka saman Sinar dan Pegawai JAIPK 1 juta. Tuan , saya rasa tuan cuba mengenali mereka. Jangan cari dosa fitnah tuan. Wasallam

    ReplyDelete

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC