Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Friday 2 August 2013

MAMAT CINA INI RACIST ke??(video)



Bukan pasal racist MF nak cerita kali ini,tapi berkenaan dengan RESPECT kenapa apa yang dah cina ni buat sampai MF agak respect juga la kat mamat cina ini kan.Tak dak apa yang menarik sangat pon,tapi sangat menarik perhatian MF..


Bagi MF kandungan yang cuba disampaikan oleh mamat cina ini,sangat MF hormati,Begini la cara nya kita MALAYSIA  mempunyai pelbagai kaum dan budaya jadi dengan hormat-menghormati la cara kita untuk mengharmonikan MALAYSIA tercinta..WE ALL ARE MALAYSIA RIGHT!!! and WE LOVE OUR COUNTRY..

Lihat negara-negara lain,walaupun berbudaya sama,berketurunan sama,bezanya agama,hancur disebebkan fahaman lain-lain.Tapi negara kita sehingga hari ini masih aman dan sentosa.


MF salute mamat cina ni atau dikenali sebagai JO,ini menunjukkan bahawa CINA,HINDU,MELAYU masih boleh bertolak ansur dalam mengamalkan budaya masing-masing.Tapi mengapa??ada segelintir dari pada rakyat Malaysia cuba untuk melaga-laga kan kita.Sebagai contoh kes ALVIN and VIVIAN,itu orang cina yang lakukan,nak bergurau boleh tapi jangan melibatkan agama orang lain.Pernah pula orang melayu menggunakan agama buddha atau agama lain sebagai bahan jenaka mereka?? tidak pernah ada pon kan..

Malang sekali dan amat menyedihkan apabila ada sorang minah tomboy sorang ni pulak,sengaja menimbulkan kontroversi  tak tahu kenapa bergurau katanya??nak popular ke apa tak tahu la??gunakan anjing dan takbir raya?baca disini selanjutnya....

BERGURAUKAH macam tu???

Walau bagaimanapun,Jika semua kita MALAYSIAN PEOPLE bersikap macam si JO ini,kemudian hari MALAYSIA akan menjadi negara yang berbilang Kaum paling harmoni didunia.

Paling penting kita kena membenteras MALAUN-MALAUN yang cuba merosakkan negara kita dengan ideologi mereka yang tersendiri..

MALAYSIA PEACE FOREVER!!!! 

No comments:

Post a Comment

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC