Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Friday, 27 September 2013

PANAS: (Video) Gangster Gadis FELDA Adela Tersebar!!!


Adoi..sedih betul MF tengok gadis-gadis sekarang ni,dah takdak ciri-ciri kewanitaan lemah lembut wanita terakhir dah.

Geram pon ada,bukan MF nak tunjuk HERO bagai,tapi tak perlu rasanya sebegini perlakuannya,boleh je berbincang.Itu yang sebaik-baiknya kan..Difahamkan budak-budak ini dari FELDA ADELA,KOTA TINGGI.

Jangan sampai satu masa nanti benda ni jadi dekat korang-balik udahla kan.

emmmmm...jom la tengok sendiri!!!




INI LAGI SATU MASALAH!!!Tapi bagus video yang bawah ni,lagi berFAEDAH!!!

4 comments:

  1. Kalau Felda...anak siapa lagi ...anak orang UMNO lah tu...memang perangai orang UMNO macam tu...!

    ReplyDelete
  2. Skrg felda dh bnyk org pas.. Ni ank org pas ni..

    ReplyDelete
  3. ni lah melayu..bila da jadi mula la nk tuduh sesama sendiri..padahal sebangsa seagama tu..cina keling xda pon wt pangai cmtu..np ek dyowg leh cmtu,melayu xbole?

    ReplyDelete
  4. anak umno lah macam tu bongok...umno nak suruh rakyat jadi hanyut supaya masih sokong umno...pas nak suruh budak2 jadi baik

    ReplyDelete

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC