Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Thursday, 19 September 2013

PANAS: VIDEO terbaru GENGSTER BERGADUH di IPOH!!! @PDRMsia @APterkini @taipanmaster @silentprotecto @Mahamissa


Ini lah jadinya apabila perundangan dan keselamatan di Malaysia menjadi permainan POLITIK oleh puak yang tidak bertanggungjawab.Sedikit demi sedikit kita dapat melihat kesan dan impaknya.

Mana tidaknya apabila PIHAK PDRM menjalankan tugas,ada pihak mengatakan Pihak berkuasa salah guna kuasa dan menganaiya rakyat atau menindas rakyat.
Kejadian berlaku di Ipoh East Garden, Kesian mamat tue dipukul hingga terbaring diatas jalan.

Bila mana rakyat asyik menyalahkan pihak berkuasa,tengok sekarang ni,Gangster dah tak hairan akan undang-undang bertambah berani untuk menonjolkan diri menyatakan bahawa "MEREKA LAH RAJA,MEREKA LAH KUAT"...Mengapa jadi macam tu?? Maklumlah rakyatkan ada BACKUP,gangster-gangster ni,sebab itu diorang dah tak hairan dengan pihak berkuasa,nanti bila pihak berkuasa ambil tindakan,MESTI POLIS SALAH,sebab tak ikut S.O.P..

S.O.P kelapa hanguq la!!!

video

Bila melihatkan video ini nanti,pasti MF yakin ada PUAK TIDAK BERTANGGUNGJAWAB yang akan buat statement 360 darjah..cakap "POLIS MANA??" "POLIS TAK BUAT KERJA KA???"

MF harap pihak PDRM dapat memberikan penjelasan berkenaan status yang terjadi video ini..

p/s: MF harap pihak berkuasa kena kembali ke zaman TUN M,kalau tidak puak-pauk gangster akan semakin berani untuk melakukan jenayah-jenayah seperti ini!! perundangan dan keselamatan yang MF lihat kian hari kian lemah menjadi faktor utama mereka ini semakin melampau.

MF harap dengan adanya kepimpinan KDN yang baru,Ops CANTAS yang dilancarkan akan diperhebatkan lagi,supaya Gangster-gangster ini dihapuskan dan kembali tunduk, dengan UNDANG-UNDANG DI MALAYSIA!!

SELAMATKAN MALAYSIA!! TERUSKAN OPS CANTAS!!!

No comments:

Post a Comment

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC