Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Sunday 1 September 2013

Sekitar Majlis rumah terbuka merdeka raya 2013 bersama Datuk Azeez Rahim @azeezputera


BALING 1 sept-Tiada tertinggal tiada terpinggir ,Terus membela rakyat itulah ikrar janji dari ahli Parlimen Baling, Datuk Azeez Rahim untuk anak- anak Baling yang bakal melanjutkan pelajaran di IPTA/IPTS, Majlis bersempena dengan Majlis rumah terbuka merdeka raya 2013 & majlis penyampaian sumbangan pengajian pelajar-pelajar peringkat parlimen Baling yang bertempat di Kompleks Sukan RakanMuda Baling.


Datuk Azeez mengesa kepada bakal-bakal pelajar yang akan Melanjutkan pelajaran agar berlajar bersungguh-sungguh agar kelak bila tamat pengajian dapat berbakti bersama-sama membangunkan Baling.Datuk Azeez juga Mengumumkan pembinaan Infrastruktur baru di Parlimen Baling dengan bakal terbinanya kampus cawangan UiTM berkapasiti 5000 pelajar.selain itu infrastruktur lain yang bakal dibina adalah Hospital Pakar Baling dan naiktaraf Masjid Daerah Baling.


Kemeriahan Merdeka Raya Parlimen Baling jelas kelihatan dengan menerima kehadiran lebih dari 7000 pengunjung. Bg pihak APT mengucapkan ribuan tahniah atas Usaha Dato' Azeez Dan BN membela nasib rakyat BalingJ






sumber : /AnalisisPolitikTerkini

~albanjaril

No comments:

Post a Comment

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC