Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Thursday 5 September 2013

Yamaha LC CUSTOMIZE TERBAIK ABAD INI !!! MESTI TENGOK (5 GAMBAR)




Menarikan sekali pandang LC 135 ke ni? tengok dah macam copper pon ada.Menurut sumber hampir RM15,000 telah dibelanjakan untuk modifikasi YAMAHA LC  sampai jadi macam ni.Yang menarik lagi adalah motosikal ini berfungsi 100% bukan sekadar untuk autoshow sahaja..



proses pemasang dijalankan


Menurut Firdaus lagi yang merupakan owner atau pereka kepada motosikal ini,beliau dan rakan-rakannya mengamabil masa,hampir 2 tahun bagi menyiapkan modifikasi motosikal ini sehinggalah menjadi motor "batman" ni!!!


Memang cantik hasil kerja firdaus dan rakan-rakan selepas siap sepenuhnya,MF memag solute kreativiti diorang ni!! tahniah anak muda seperti ini yang sentiasa akan membanggakan negara,teruskan dengan kemahiran-kemahiran yang ada,jangan merempit dijalan sahaja,hasil apa pon tak ada kan..heheh.

Menurut firdaus lagi,jika berminat dia ingin menjual hasil seninya ini dengan harga RM 25,000,rasa berbaloi kalau sapa yang berminat tu,bukan mudah nak hasilkan model yang macam ni, modal pon dah RM 15000.

Walaubagaimanapon MF ucapkan tahniah dan syabas kepada firdaus dan rakan-rakan,semoga terus maju dan berjaya di masa hadapan,mana tahu nanti silap haribulan jadi pereka SUPERBIKE kan. 

sumber

1 comment:

  1. Awesome...bravo anak2 Malaysia. Tahniah

    ReplyDelete

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC