Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Sunday 22 December 2013

INFO: Attention!!! Senarai Syarikat PENIPU Skim Cepat Kaya(MLM)?wajib Baca




PERINGATAN KEPADA SEMUA PENGGUNA:
Polis DiRaja Malaysia (PDRM) dan Bank Negara Malaysia (BNM) ingin memberitahu orang ramai mengenai senarai syarikat dan laman sesawang yang tidak diberi kebenaran atau kelulusan di bawah undang-undang dan peraturan berkaitan yang ditadbir oleh BNM.






Sila ambil perhatian bahawa senarai ini bukan senarai sepenuhnya. Senarai ini hanya bertujuan sebagai panduan kepada orang ramai berdasarkan maklumat dan pertanyaan yang diterima oleh BNM. Senarai ini akan dikemas kini dari semasa ke semasa untuk rujukan orang ramai.


Pihak PDRM dan BNM sentiasa bekerjasama dalam memberi kesedaran dan peringatan kepada masyarakat bagi memerangi "Jenayah Kewangan". Jangan Menjadi Mangsa..!!


Untuk melihat paparan yang lebih jelas, klik pada pautan di bawah.
BNM
Sumber: BNMTELELINK

Juga Ingin MF berpesan disini untuk jangan terpengaruh dengan pembohong kaki kencing no 1 di malaysia juga...scroll ke bawah...






3 comments:

  1. saya nak nasihat sikit, walaupun saya tak join mana2 ni, skim cepat kaya jauh giler dari mlm, sebab saya buat kajian pasal ni, jangan bagi info salah, skim cepat kaya x sama dgn mlm.sekian

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skim cepat kaya ni semua mengarut. Orang atas dia sebenarnya orang sama je. Group sama. lepas dah kumpul banyak duit. bubar buat lain. orang masuk lagi. Melayu selalu je terkena. Cina tak, rela kerja/ niaga 10 sen untung pun niaga gak. Sikit2 lama2 jadi bukit.

      [Jemput ke blog saya untuk tips Kerja Part Time Online]

      Delete
  2. Anon PENIPU TETAP PENIPU... SKIM CEPAT KAYA KA MLM KA...SMA JA...nak kaya berusaha la...bkn nya menipu....

    ReplyDelete

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC