Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Thursday 19 December 2013

Perjuang TOL FREE Pun Masih Mahu Bayaran TOL Dikekalkan!!!?


KADAR TOL TURUN !!!
Nampaknya, Pakatan pembangkang bermain kotor sekali lagi. Bukan sahaja kotor tetapi cuba memperbodoh-bodohkan kebijaksanaan dan kerasionalan rakyat.




Tetapi itulah sifat dan sikap kepimpinan pembangkang. Hanya tahu mencari salah dan putar belit. Itu sahaja. Dan apabila tuduhan dan putar belit itu terkena balik ke batang hidung sendiri, mereka akan mencari isu baru untuk diperdagangkan kepada rakyat.

Mereka mengkritik hebat tentang undi popular BN semasa PRU13 lepas kononnya BN tidak layak menjadi kerajaan Persekutuan. Tetapi apabila Lim Guan Eng DAP tergolek jatuh ke tangga 5 dan mendapat undi popular yang berkurangan, anak Kit Siang itu dengan tanpa malunya memegang jawatan terpenting dalam DAP.

Ketika itu, Anwar Ibrahim sendiri dilihat tidak mampu berkata apa-apa begitu juga seluruh kepimpinan Pembangkang dan ahli-ahli DAP. Memalukan.

Begitu juga dengan omongan Rafizi Ramli yang berjawatan Pengarah Strategi PKR. Untuk rekod, MiM telah kantoikan beliau dalam isu besar 'kehilangan Anwar dalam twitter/fb' sebelum ini.

Beliau bising bercakap tentang kenaikan tol dan keuntungan syarikat konsesi yang mengendalikan lebuhraya. Beliau bercakap tentang Lebuhraya KESAS dan keuntungannya sebanyak 121%.

Kenapa masih mahu tindas rakyat, tanya beliau.?teruskan membaca KLIK SINI

No comments:

Post a Comment

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC