Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Sunday 15 December 2013

Syiah Bukan Isu Penting Dan Tidak Mengugat Keselamatan Negara?? - Nurul Izzah [video]


Isu ajaran sesat terutamanya syiah sewajarnya dilihat dari perspektif di luar politik, amat sayang sekali bila mana KDN sendiri menujukan serangan secara "direct hit" kepada orang kuat PAS iaitu Mat Sabu sebagai seorang yang fahaman syiah walaupun secara umunya hari ini Syiah cukup subur didalam parti politik terutamanya PAS yang sukar untuk dipisahkan kerana sistem PAS pada hari ini menggunakan pendekatan Syiah Iran yang dibawa masuk oleh Mat Sabu sendiri.

Mat Sabu yakin dengan penyokong Syiah beliau didalam PAS untuk mempertahankan beliau ditambah lagi sokongan secara tidak langsung Nurul Izzah yang tidak mahu Kementerian Dalam Negeri bertindak keatas ajaran sesat dan Syiah di Malaysia hari ini.


Aku akui memang KDN agak tidak berstrategi nampaknya akan tetapi pasukan Polis dan para penyiasat pastinya mempunyai alasan yang kukuh dan bukti yang sepadan dengan apa yang cuba dilakukan oleh JAKIM setelah baru baru ini kematian seorang penguasa Jabatan Agama Islam dibunuh ala-mafia oleh penganut ajaran sesat.


PAS sewajarnya bersama umat islam yang lain membenteras penyebaran wabak syiah bukan mempertahankannya seolah olah tidak memberi ruang untuk dihakimi oleh seluruh ahli penyokong parti mereka. Syiah boleh menakluki Malaysia dengan menggunakan platform politik sepertimana yang terjadi pada "Revolusi Iran" kononnya Islam menang disana sedangkan mereka mereka itu adalah "Syiah Yahudi Laknatullah"



No comments:

Post a Comment

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC