Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Friday 20 December 2013

Rafizi Tarik Balik Fitnah Terhadap Peguam Negara Terima Sogokan!!?(video)


Tuduhan yang di lemparkannya terhadap peguam negara sebelum ini khususnya tentang isu sogokan sehingga negara kehilangan Pulau Batu Putih cukup untuk membuatkan para penjilat tegar Pakatan Haprak riuh rendah.

Waktu yang di tunggu-tunggu kononnya sudah tiba apabila si lembut PKR ini di julang sebagai wira mereka kerana berjaya mengheret peguam negara bagi membuktikan kepada dunia bahawa kerajaan Malaysia sememangnya korup.


Namun aksi galak penyokong-penyokong pembangkang ini akhirnya di sambut oleh Tan Sri Gani Patail apabila bersedia untuk menyerahkan surat kuasa kepada Rafizi untuk membolehkan beliau memeriksa semua akaun milik peguam negara itu di mana-mana sahaja bagi membuktikan tuduhannya.

Nah terlopong seketika si Rafizi dan juak-juaknya , apa yang sepatutnya di buat ?? Kalau benarlah si Rafizi punya BUKTI di atas tuduhannya sudah tentu ini merupakan ruang dan peluang yang cukup baik untuk beliau buktikan apa yang di sebut sebagai salah laku peguam negara.

Tunggu apa lagi kalau hidangan sudah di depan mata ??

Namun apa yang berlaku ?? Senyap seketika .. Aku pasti suasana senyap sunyi ini di gunakan sepenuhnya untuk mencari alasan demi alasan di atas tuduhan FITNAH yang sebenarnya hanya di jadikan alasan untuk menghasut rakyat supaya terus-terusan membenci kerajaan.

Paling tak boleh blah si Rafizi bukan sahaja tidak berusaha untuk membuktikan tuduhannya tetapi turut mencari helah dengan mengenakan syarat pula iaitu meminta supaya beliau di berikan maklumat peribadi ahli keluarga Abdul Gani seperti nombor kad pengenalan dan passport bagi tujuan sama.

Bagi aku mudah .. Rafizi sedang mencari HELAH kerana beliau tahu tidak ada sebarang BUKTI yang boleh menguatkan tuduhan beliau terhadap peguam negara apatah lagi tuduhan yang di buat hanya berdasarkan akuan bersumpah bekas Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur.

Jika akuan yang di sebut oleh Rafizi itu sudah membuktikan salah laku peguam negara maka mengapa tidak Rafizi dan konco-konconya membuat laporan seterusnya mengheret terus peguam negara kemuka pengadilan ??

Sebab Rafizi tak punya BUKTI main tuduh ja bro !!

Lagi satu korang semua kena ingat , Rafizi ni kalau dah buat salah pun tetap tak mengaku..Buktinya dalam isu saman Zahid Hamidi..korang tengok sendirilah..-sumber

1 comment:

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC