Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Tuesday 3 December 2013

Kes Liwat: AnuWar Dah Mula Main Filem Tamil!!?



Yuktes Vijay

"Hanya bersandar satu laporan akuan bersumpah, Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim berusaha sekali lagi untuk menggugurkan Tan Sri Muhammad Shafee Abdullah mengetuai pasukan pendakwaan dalam rayuan pendakwa raya bagi kes liwat II." [bnbbc.my ; 2disember2013]


tak serik-serik gay tua ini!

anwar hanya bersandiwara dengan menggunakan nama Shafee Abdullah untuk menangguhkan rayuan kes liwat dia.

mat zain adalah orang anwar. saya telah dedahkan perkara tersebut sebelum ini. antara sebabnya adalah saya tahu anwar tetap akan gunakan alasan mat zain ini untuk menangguhkan lagi perbicaraan.

tuduhan shafee abdullah adalah peguam umno tidak masuk akal. habis siapa datuk yusof? karpal pun dulu dedahkan di parlimen tentang fakta anwar adalah seorang biseksual. kalau karpal dan datuk yusof boleh mewakili anwar, kenapa pula ada masalah dengan Shafee Abdullah

ini satu lagi muslihat anwar.

kes rayuan akan menumpukan fokus kepada alasan-alasan penghakiman yang dibuat di mahkamah tinggi untuk membebaskan anwar. hasil pencarian dan penilitian segala aspek undang-undang yang mendorong hakim mahkamah tinggi membebaskan anwar akan dihujah kembali

masalahnya sekarang alasan-alasan yang telah bantu membebaskan anwar dihujah oleh sankara nair dan diselidik serta disusun oleh saya. saya turut bekerjasama dengan dr david wells untuk maklumat, fakta dan laporan semasa perbicaraaan dan juga semasa "submissions" dibuat

3/4 daripada alasan penghakiman yang kini dirayu adalah daripada hujah-hujah tersebut

hujah-hujah tersebut amat teknikal dan saya menghabiskan hampir 3 minggu bekerja 19-20 jam sehari untuk menyelidik fakta bersama sankara dan dr wells

1/4 alasan penghakiman yang dirayu pula adalah oleh brian macdonald, satu lagi pakar dna. ram karpal yang bertanggungjawab untuk topik ini ketika perbicaraan sebenarnya tidak berapa arif tentang aspek dna

ram karpal bukannya tidak handal tetapi sememangnya aspek dna ini amat teknikal dan perlukan pemahaman terperinci.

sankara kini bukan lagi bersama anwar. ini boleh dibuktikan dengan ketidak hadiran beliau sejak kes rayuan ini bermula

mana dia? kenapa dia pula marah dengan anwar? sabar...ada banyak isu yang kini membara di sebalik tabir

hakikatnya anwar tahu kes ini tidak boleh dimenangi oleh karpal

oleh itu dia kini giat pujuk sankara balik. malah ada juga percubaan untuk mendiamkan saya dan menghalang saya daripada bantu pihak pendakwaraya. saya akan ceritakan tentang ini dalam masa terdekat

nasihat saya pada dia adalah untuk teruskan dengan kes rayuan ini. tapi anwar....degil. ingatkan dirinya anugerah tuhan!

saya cabar anwar untuk failkan rayuan sekali lagi untuk menyingkirkan shafee dengan gunakan alasan yang diungkit mat zain...

kalau dia rayu kes, saya pula akan dedah tentang mat zain, bekas senator yang sponsor kes liwat 2 dia dan konspirasi utama melibatkan semua peguam yang terlibat termasuk pendakwaraya dalam kes ini...

akhir kata...
"kalau berani, rayulah bekas idolaku..."

No comments:

Post a Comment

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC