Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Friday 27 December 2013

MALAYSIA NEGARA PERTAMA KAFIRKAN SYIAH? Video



Pertama sekali aku mewakili rakan admin yang lain ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada Rabai SYIAH di Iraq kerana mengiktiraf Malaysia sebagai satu-satunya negara di DUNIA ini yang mengkafirkan Syiah. Ianya satu pencapaian terbaik Malaysia dibawah kepimpinan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Bin Tun Abdul Razak.




Walaupun begitu ada sedikit pembetulan yang perlu diperjelaskan.

1. Pemerintah Malaysia tidak mengkafirkan rakyat IRAQ, sebaliknya pemerintah Malaysia TIDAK MENGIKTIRAF SYIAH sebagai sebahagian daripada 'MAZHAB' ISLAM.

2. Dalam bidang ekonomi, Rasulullah S.A.W sendiri pun pernah berurus niaga dengan YAHUDI. Maka pastinya pemimpin Malaysia tidak melihat keperluan dari menghalang mereka dari berurus niaga dengan negara berpenduduk majoriti Syiah.

3. Malaysia masih lagi berdiplomasi dengan negara-negara SYIAH di dunia ini. Buktinya, Kedutaan IRAN dan IRAQ masih dibenarkan beroperasi malah rakyatnya tidak dihalau keluar dari Malaysia.

Jika rabai Syiah di Iraq merasakan pemerintah Malaysia mengkafirkan rakyat Iraq, kami hendak bertanya, bagaimana pula tindakan penganut kalian yang mengkafirkan Abu Bakar, Umar, Ustman dan Isteri-Isteri Nabi S.A.W? Adakah kedudukan RAKYAT IRAQ lebih mulia dan tinggi dari Para Sahabat dan Isteri-Isteri Nabi???sumber

3 comments:

  1. Salam Saudara Blogger yg hebat,

    Pohon link kan pautan ni untuk dikongsi dalam blog sahabat.

    http://mediagagak.blogspot.com/

    Terima Kasih

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum..
    Kepada blogger..terima kasih atas penjelasan..tidak semua rakyat iraq itu syiah..berhati-hati dalam menyebut rakyat Iraq..
    ini kerana masih ramai rakyat Iraq bermazhab sunni..mereka hidup dalam konkongan yang kuat di bawah pemerintahan Syiah..
    Harap rakyat Malaysia yang membaca vlog ini berdoa kepada Allah Subhanahu wa Taala supaya mengangkat pemimpin ahli Sunnah wa Aljamaah di Iraq.
    Saya pernah ke Iraq..mereka bangsa hebat dan cerdik..ini adalah anugerah Allah kepada mereka..sebab itulah mereka dimusnahkan oleh kaum-kaum yang dengki dgn kehebatan yang Allah Subhanahu wa taala anugerahkan kepada mereka. Sepanjang hidupnya Saddam Hussein..banyak pihak yang benci dan mengutuk beliau..Di mana kita boleh cari pemimpin hebat seperti Saddam Hussein. Lihatlah bagaimana syiah menular selepas Saddam di bunuh..????? Wallahu a'lam.

    ReplyDelete

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC