Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Thursday 30 May 2013

Barua PR Safwan tidak mahu dijamin kerana protes-CHEGUBIRD !!!

Safwan Anang
Apa lagi puak pakatan haram ni,macam-macam hal la,apa sebenarnya perjuangan yang cuba korang sampaikan ni?kepuasan yang macam manakah yang korang mahukan lagi? mahu negara ini tergadai dan hancur ke?baru korang nak berhenti daripada mendesak?nak tunggu sampai berparang,berperang,mogok, baru hendak hentikan semua propaganda ini,ingat manusia ada batas kesabaran,tidak kira lah dari pihak BN ataupon PR masing-masing ada emosi.

PRU13 dah lepas pun,dah ditentukan rakyat pun yang mana lebih diberikan mandat untuk memerintah,terima lah kekalahan dan belajar untuk mencuba lagi,kalau ini yang terus belaku MF yang semakin hari semakin akan berkurangnya penyokong PR,rakyat tidak bodoh,setiap apa yang berlaku dinilai...



KUALA LUMPUR - Aktivis mahasiswa, Safwan Anang@Talib yang ditahan atas dakwaan mengeluarkan kata-kata berunsur hasutan tidak mahu diikat jamin sebagai tanda protes, kata Pengerusi Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM).

Badrul Hisham Shahrin atau lebih dikenali dengan panggilan Chegubard memberitahu, Safwan akan menyerahkan diri untuk ditahan di balai polis Sungai Buloh.


"Dia (Safwan) membuat keputusan yang amat mengejutkan.


"Saya juga rasa beliau telah memikirkan semua sebelum membuat keputusan tersebut," katanya pada pemberita di lobi mahkamah Jalan Duta, hari ini.


Difahamkan peguam yang mewakili Safwan, Ariff Azami Hussein telah cuba memujuknya namun beliau berkeras untuk tidak diikat jamin.


Dalam pada itu, isteri Safwan, Mastura Abu Bakar yang turut berada di situ turut terkejut namun tetap menyokong tindakan suaminya.


"Sebenarnya tuduhan ini, tuduhan yang jahat bermotifkan politik," ujarnya.




Daripada penelitian MF la,dari segi tutur kata yang disampaikan oleh chegubird tu sendiri pon dah ada macam HASUTAN KAN,cuba dengar balik kalau nak kepastian..

tapi takpa yang MF tak puas hati si...Alahai yang si isteri safwan tu pon nak popular jugak ka??awak tu mengandung,balik baca quran kan bagus,tenang je anak nanti,ajak suami balik umah na...jangan jadi batu api,ALLAH MARAH kalau kita jadi sifat penghasut ni!!!

No comments:

Post a Comment

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC