Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Tuesday 14 May 2013

Hot:(VIDEO) NIZ AZIZ kena tempeleng lagi!!!!!!


Nik aziz apa yang kita tahu banyak mengeluarkan kata-kata yang tidak berasas dan berbaur bongkak,antara kata-kata ramai dalam PAS sendiri menyindir dan mengkritik NIK AZIZ yang selalu mengeluarkan perkataan yang kurang enak,mengkeji dan menghina,ini bukan FITNAH tapi ialah kehidupan realiti seorang ulamak hebat yang merasakan dirinya BETUL segalanya...

Apa faktor dia jadi macam itu ye?? Bagi MF sendiri,MF akan memaafkan dia bukan sebab ape pon,mungkin faktor UMUR yang sudah agak terlalu lanjut agaknya..

Tapi takpe lah...NAH AMEK KAU NIK AZIZ anak buah kau sendiri yang TEMPELANG kau..huhuhuh


Untuk isu politik terkini KLIK SINI ,dan SINI

2 comments:

  1. Bersatu sesama mukmin adalah sifat2 orang yang beriman. Oleh itu kita dihendaki medamaikan 2 pihak yang berselisihan untuk kembali kepada iman. Perpecahan sesama muslim adalah kerja iblis dan syaitan yang tak akan jemu untuk menyesatkan dan memecahbelahkan kita umat Islam. Hentikan semua bentuk provokasi yang bolih memburukkan lagi keadaan. Marilah kita bersatu sebagai muslim yang sejati. Janganlah berpecah belah kerana lebih mengutamakan matlamat politik daripada kesatuan ummah. Yang rugi kita juga. Musuh kita yang tersemyum lebar dan bertepuk tangan.

    ReplyDelete
  2. betui itu...sokongn pndapat anda

    ReplyDelete

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC