Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Wednesday, 22 May 2013

PANAS: amoi stim kini dalam siasatan POLIS!!??

MUKA JER STIM, TAPI PERANGAI MACAM...?? MOHON @PDRMsia SIASAT DAN HUMBAN SEKALI DENGAN ADAM ADLI!


Korang tengok muka amoi ni memang cun dan mungkin ramai yang tangkap leleh. Buat muka stim sapa boleh tahan ye tak? Ostad-ostad pun boleh hilang kopiah dan sarbannya kalau iman mereka lemah.

Apa pasal dengan amoi ni, korang nak tau baca lagi....



Lihat ayat-ayat yang dikeluarkan di FB amoi ni pandangan korang macam mana? Ini bukan hasutan ker? Ayat yang sama dengan Adam Adli elok letak mereka berdua dalam satu kandang, buatlah nak buat apa. Apa yang mereka cakap pun tak tau sebenarnya yang mereka ini faham atau tidak berpolitik.

Pada rakyat Malaysia yang berada di luar negara tak kira bekerja atau belajar, fikirkanlah dengan akal fikiran dengan sebaik mungkin. Korang ni insan yang terpilih dan sepatutnya bersyukur dengan apa yang korang dapat sekarang. Pada yang orang kaya mungkin tak kisah, tapi pada yang belajar dan bekerja atas bantuan Kerajaan Malaysia....Lu Pikir Lah Sendiri!!!

2 comments:

  1. minat burit admin ni... apatah lagi amoi....

    ReplyDelete

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC