Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Thursday, 30 May 2013

PANAS : (Video)LIHAT BETAPA CILAKNYA TENTERA AMERIKA MEROGOL MUSLIMAH !!!


Ini lah perangai sebenar wajah tentera Amerika yang sering digembar-gemburkan sebagai sebuah pasukan tentera yang terbaik di dunia dan sering menjaga keamanan dunia sejagat..Suatu sifat yang boleh dikatakan 'jauh panggang dari api' sebenarnya..

Amat memalukan bagi sebuah negara yang dikatakan maju dan bertamadun namun akhlak dan nilai moral para tentera nya hanya senipis kulit bawang.. Hanya pandai mengambil kesempatan terhadap mereka yang lemah.. Ptuihhh!


Untuk pengetahuan korang, wanita-wanita Iraq yang kebanyakan menjadi mangsa rogol puak tentera Amerika ini adalah para wanita yang berstatus ibu dan anak-anak kecil yang menjadi tahanan mereka.. Dah la tu, tanpa segan silu merogol mereka di hadapan tahanan lelaki yang lain pulak seolah-olah mereka ni tak ada maruah.. Gambar-gambar pemerkosaan wanita Iraq oleh tentera Amerika ni pernah menjadi kecaman antarabangsa suatu ketika dahulu, namun sayangnya, daripada ramai-ramai yang terlibat, hanya seoang sahaja yang berjaya ditangkap dan dijatuhkan hukuman..
Kalau korang nak tengok gambar, meh tengok kat bawah ni..
***Amaran : Gambar dan video mungkin menyebabkan ketidakselesaan pada sesetengah pihak. View at your own risk !!!







Hanya seorang sahaja yang dijatuhkan hukuman.



1 comment:

  1. Jika berlaku huru hara yang mengundang campurtangan asing di Msia, MUNGKINKAH perbuatan seumpama ini juga berlaku di sini? TEPUK DADA TANYA AKAL.

    ReplyDelete

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC