Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Wednesday, 22 May 2013

LUCU VIDEO NI RUGI KALAU TAK TENGOK!!!..hihihih



PRU dah pon berakhir tetapi sekarang hebat dengan isu-isu yang agak kurang menyenagkan dibangkitkan kan oleh pihak PEMBANGKANG al-maklumlah bila dah kalah macam-macam benda yang tak kena kan.

Itu tak betul,ini tak betul,Isu perkauman dimainkan Racist la,Blackout 505 ,macam-macam yang diorang cuba untuk memutar belitkan fakta kepada auta atas dasar kepentingan diri mereka.


Ada yang meroyan nak jadi PM,ada yang mencabar kewibawaan POLIS siap cabar lagi tu suruh tangkap dia,bagi IC nama penuh,ambik hang,dah lepas dalam lokap pon...PADAN MUKA..hahaha..

Takpa,kita tinggal kejap pasal BIDANG POLITIK,jom tonton VIDEO driver terhandal made in MALAYSIA ni..hehehheh...Background musiz pon memang terbaik...

Selamat menonton... kikiki..


video

No comments:

Post a Comment

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC