Pages

Followers

ENTRI TERBARU MALAYAN FIGHTER

Sunday 19 May 2013

video bomoh menilik kemenangan PR masa PRU13 lalu!!sesat teruk ni..

Video bomoh dari Sultan Kiram nie membuatkan Anwar meroyan menjadi PM-7. Apa punya bangang anwar nie sampai pecaya benda tahyul macam nie? Sama jugaklah mangkok hayun dengan penyokong tegarnya. Entah berapa yang dibayar oleh Anwar dan konconya? Mungkin berjuta jugak kot? 
Duit tue sudah tentu Rahim Goust yang bagi. Rahim Ghoust nie kan penjaga harta Ahmad albab diluar negara. Ramalan ini adakah benar? Tapi yang nyata BN kini telah menang dan majoriti yang telah diberikan oleh Rakyat Malaysia. 

MKP nak habaq pada bomoh mangkok nie supaya buat selalu macam nie pada Anwar. Kenapa? Pasal Anwar nie dah kerap-kali menipu rakyat Malaysia. Apa salahnya kali ini Anwar pulak kena tipu dengan bomoh penipu nie.






Sebelum korang nak tengok video sebenar apa kata layan video yang telah dilakonkan oleh Tan Sri P.Ramli nie dulu... "Bomoh Congga". Ternyata apa yang telah dilakonkan oleh Artis paling hebat ada di Malaysia nie lagi hebat dari bomoh ciptaan Anwar. Sampai bila rakyat Malaysia nak kena tipu..



SUMBER

Memang patut pun Pakatan Kalah. SYIRIK DAN KHURAFAT !!

Sesiapa yang mendatangi bomoh atau tukang tilik, dan membenarkan (mempercayai) apa yang dikatakan oleh bomoh atau tukang tilik itu, sesungguhnya dia telah kufur terhadap apa yang diturunkan kepada Muhammad." (Hadith riwayat Ahmad, al-Hakim dari Abu Hurairah RA)

p/s: PR guna bomoh nak tilik kemenangan..hahahhahahhahaha!!!! sesat-sesat!!

2 comments:

  1. ni macam nujum bola je. bookie kut ni

    ReplyDelete
  2. xtau lah...macam2 hal depa ni...

    ReplyDelete

DARAH SATRIA

Popular Posts

Entri Malayan Fighter

SILA KLIK PIC